אירוע

קייטרינג ברביקיו לאירועים

קייטרינג ברביקיו מתאים לכל סוגי האירועים, קטנים או גדולים, משפחתיים או עסקיים. כאשר מחפשים חברת קייטרינג ברביקיו לאירועים מגלים עולם ומלואו, יש חברות רבות המציעות תפריט בשרים על האש לאירועים שונים. לכן, כדאי לקרוא חוות דעת ולהשוות הצעות, כך תוכלו גם אתם לקבל החלטה שקולה ועניינית, ובעיקר ליהנות מחגיגת בשרים על האש ומחוויה קולינרית נפלאה ומהנה לכם ולכל המוזמנים.

ישראלים אוהבים ברביקיו
ישראלים ידועים כחובבי בשר על האש, בכל בית ניתן למצוא לפחות מנגל אחד, ובאירועים משפחתיים רבים נהוג לעשות על האש באמצעות מנגל פחמים או גריל גז. למרות שרוב הישראלים אוהבים ברביקיו, מעטים האנשים שיודעים להכין נתחי בשר עסיסיים במידת העשייה הנכונה ועם תיבול עדין. ארוחת ברביקיו מחייבת ציוד מקצועי, הבנה בבשרים ובמידות עשייה, טיפול נכון בנתחי הבשר לפני צלייתם על האש וכמובן ניסיון עשיר.

כדי ליהנות מאירוע מנצח ובלתי נשכח עליכם להשקיע בקייטרינג איכותי. גם אם אתם מתכננים אירוע יחסית קטן ומצומצם, עדיף להזמין חברת קייטרינג המתמחה בארוחות ברביקיו, אחרת עליכם להשקיע זמן רב בהכנות לקראת האירוע, ובאירוע עצמו תיאלצו לעמוד ליד האש ולשרת את האורחים, במקום ליהנות מהחגיגה ומבילוי משותף עם כל המשפחה, החברים ושאר המשתתפים.

חשוב לציין כי כאשר מזמינים קייטרינג ברביקיו לאירועים זוכים לשירות מקיף על ידי צוות מיומן ובעל תודעת שירות גבוהה. חברת הקייטרינג מאסטר מיט תסייע לכם לתכנן את התפריט, השף המנוסה ימליץ לכם על סוגי בשר באיכות גבוהה, מידות עשייה, תבלון, תוספות לארוחה, מנות פתיחה וכמובן הוא ידריך אתכם לגבי כמות הבשרים הרצויה בהתאם לסוג האירוע ומספר המשתתפים, וינחה אתכם לגבי הכנות לקראת האירוע, כמו מקום פנוי למתקני הברביקיו.

סוד ההצלחה של הברביקיו – בשרים באיכות גבוהה
כל מומחי הקייטרינג בארץ וברחבי העולם יודעים כי ברביקיו מוצלח תלוי באיכות הבשרים. כאשר מתכננים אירוע עם ארוחת ברביקיו חשוב לבדוק מראש מה כולל התפריט והאם חברת הקייטרינג רוכשת נתחי בשר כשרים ואיכותיים. מומלץ להימנע מצליית בשרים קפואים שניתן לרכוש ברשתות השיווק השונות, למשל קבבים, נקניקיות ובורגרים קפואים.

הצלחת האירוע תלויה רבות בחוויה הקולינרית, ולבטח גם אתם מעוניינים להשקיע באורחים החשובים שהזמנתם לאירוע. לכן, כדאי להזמין חברה מקצועית המספקת שירותי קייטרינג לאירועים עם בשר, החברה תדאג לרכישת נתחי בשר מספקים אמינים ואיכותיים, וצוות הטבחים והגרילמנים ידאג לטיפול נכון בבשר כדי להבטיח לכם ברביקיו איכותי וברמה הגבוהה ביותר, ואתם תיהנו ממחמאות רבות על האוכל מכל המוזמנים.

תפריט בשרים על האש
תפריט ברביקיו לאירועים מחייב הכרות מעמיקה עם סוגי בשרים שונים, שליטה ב*מתקני צלייה ייעודיים* והכנות מקדימות. את מתקני הברביקיו חובה להתקין בחוץ, תחת כיפת השמיים, לכן *קייטרינג על האש8 מתאים לאירועים בחצר הבית, בפארק ירוק ומטופח, *בחיק הטבע* ובגני אירועים.

חשוב לדעת כי ארוחת ברביקיו מתוכננת מראש ויש סדר הגיוני לצליית סוגי הבשרים שבחרתם, לכן מנות הפתיחה הבשריות שיוגשו לאורחים שלכם יהיו בעיקר נקניקיות, קבבונים ונתחי חזה עוף וכנפיים. אלו נתחי בשר הדורשים אש חזקה וצלייה מהירה. בהמשך הארוחה תיהנו מכרעיים עוף, משוקיים על האש, מהמבורגרים איכותיים בהתאם למידת העשייה הרצויה וכמובן מסטייקים.

חשוב לזכור כי צליית סטייקים היא אמנות בפני עצמה, את הנתחים האיכותיים יש להניח במתקן הברביקיו רק כאשר הגחלים לוחשות ואדומות ואין אש חזקה. אם הזמנתם תפריט הכולל *אסאדו*, צליית הבשר ממושכת ויש להכין את הנתח השמן והעסיסי במשך שעות ארוכות.

לסיכום, קייטרינג ברביקיו לאירועים נחשב לבחירה משתלמת ומנצחת עבורכם, כך תיהנו מאירוע מהנה ובלתי נשכח ומחוויה קולינרית ייחודית עליה האורחים ישוחח עוד זמן רב.

אולי יעניין אתכם גם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp
בית / הבלוג / פוסט