גרילמן עד הבית

גרילמן עד הבית

אם אתם מתכוונים לארגן אירוע בבית שלכם ובא לכם לשלב בין אטרקציה מיוחדת לקייטרינג איכותי תוכלו להזמין מנגליסט עד הבית, הידוע בשמו המקצועי כגרילמן. הגרילמן הנו איש מקצוע המתמחה בבשר ובהכנת בשר על האש.

מלבד ניסיונו בתחום העוזר לו לבצע את הכנת הבשרים על סוגיהם השונים וסוג הצלייה שהם דורשים, הרי שהגרילמנים של מאסטר מיט מתמחים בתבלון הבשר בסוגי תבלון ייחודיים שיגרמו לכם ליהנות מכל ביס וביס, מהריח המושלם של צליית הבשר ומהכנת הבשר במקום באירוע שיהווה כמו אטרקציה בפני עצמה.

 

כל היתרונות של הזמנת מנגליסט עד הבית
סוגר את הפינה של האוכל באירוע – במקום להזמין קייטרינג וקופסאות אוכל שיגיעו אליכם אותם תצטרכו לחלק לצלחות וכלי הגשה עבור האורחים שלכם הרי שגרילמן סוגר לכם את הפינה הזו גם מבחינת זמן העבודה וגם את הפינה של האוכל כיוון שתוכלו להזמין מאתנו במאסטר מיט גם מנות ראשונות, סלטים, תוספות, שתייה וכל מה שתצטרכו.
אוכל טרי שמוכן במקום – הגרילמן יכין את הבשרים במקום, מולכם ומול האורחים שלכם במתקני צלייה ומנגלים מיוחדים שיביא עמו. כל סוג בשר דורש צלייה מסוג אחר, תבלון אחר ואף זמן צלייה שונה ולכן יעמדו כמה מתקנים בהתאם לגודל האירוע והכמות המוזמנת כמובן.
אטרקציה לכל דבר – האורחים יראו את הכנת הבשר מול עיניהם, האש המרצדת, הגחלים הלוחשות, הגרילמן המפעיל את הצוות במקצועיות רבה והכול לנגד עיניהם של האורחים שלכם כאטרקציה לכל דבר.
טוב ללמוד על הדרך – ניתן לשאול את הגרילמן לגבי אופן הכנת הבשר לפי סוגו ועל הדרך גם ללמוד קצת.
ניתן להזמין כמויות בהתאם לגודל האירוע – כמות הבשר, סוגי המנות, כמות אנשי הצוות וכן כמות מתקני הצלייה כולם יהיו בהתאם לגודל האירוע וכמות המוזמנים.
בקשות אישיות – האורחים רוצים פלפלים חריפים צלויים על האש? לשרוף להם פיתה? לתבלן להם חתיכה מהבשר בצורה אחרת? הכול באהבה!
אילו אירועים חוגגים בבית והאם כל אירוע מצריך גרילמן?
לא בכל אירוע שחוגגים בית צריך להזמין גרילמן. למעשה, ישנם אירועים קטנים של עד 10-15 אנשים שלעתים המארגן יחשוב שעדיף שפוט להזמין מאיתנו קייטרינג מוכן, ללא אנשי צוות, מבלי להוריד ציוד במקום ובלי להכין את הבשר בשטח. גם זה מתקבל על הדעת ולכן תוכלו להזמין מאתנו קייטרינג בשרי כשר עד דלת הבית לאירוע שלכם במועד ובשעה שתבחרו.

כמו כן במידה וכן תרצו לפלפל את המסיבה/האירוע שלכם עם גרילמן מקצועי ובשר איכותי – לעתים תוספת של כמה שקלים לסעיף ההוצאה של האוכל יכולה להוסיף המון לחוויה באירוע שלכם! ישנם אירועים שמחייבים הזמנה של אוכל בכמות גדולה יותר, שיש בהם יותר אורחים ושגודל האירוע לעתים אף מצריך אטרקציה או אנשי צוות במקום.

באירועים כמו חתונות, בר/בת מצווה, מסיבות ימי הולדת גדולות ועוד אשר נערכים בבית – זוהי בהחלט הזדמנות להזמין גרילמן.


מה בתפריט הגרילמן?

הזמנת מנגליסט עד הבית תשתלם במיוחד לאוהבי הבשר באירוע שלכם כיוון שתוכלו לצרף לתפריט מגוון עשיר של סוגי בשר שונים, אפילו אם אלה דורשים צלייה שונה וזמן שונה על הגריל. תוכלו ליהנות מאסאדו משובח וכשר, נתחי אנטריקוט שלמים מיושנים, עופות שלמים מתובלים, עראייס, נקניקיות מרגז חריפות ועוד.

כמובן שתוכלו להוסיף לתפריט סלטים, תפוחי אדמה אפויים, קינוחים, שתייה קרה, שתייה חמה ואפילו תפריט אלכוהול לאורחים שלכם. אנו במאסטר מיט נדאג לכם לאירוע משובח ומאורגן היטב מבחינת אוכל ושתייה בבית שלכם והמגוון עשיר וטעים להפליא.

טיפול נכון בבשר – הטריק שעושה את ההבדל
לכל סוג בשר יש צלייה שונה, זמן צלייה שונה ותיבול שונה המתאימים לו. כל סוג בשר צריך לקבל את הטיפול הנכון, החל מרכישת חומר הגלם, דרך היישון שלו אם הוא צריך, ההגעה למקום במכליות מיוחדות כדי לשמור על טריות הבשר בטמפרטורה הנכונה ועד לאופן ההכנה הייעודי עבורו בתוספת הטיפול המיוחד שלו.

אפשר כבר לחוש את טעם הבשר באוויר עם גרילמן מקצועי שיגיע לאירוע שלכם ויבצע עם הצוות את ההכנות, התיבות והטיפול בבשר לנגד עיניכם ועיני האורחים שלכם. תוכלו ליהנות מאוכל טרי ישר מהמנגל אל הצלחת. מלבד הטריות והטיפול הנכון בבשר שהוא התמחות בפני עצמה – הרי שעבור האורחים שלכם מדובר באטרקציה לכל דבר.

אולי יעניין אתכם גם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp
בית / הבלוג / פוסט