קייטרינג בשרי מומלץ

קייטרינג בשרי מומלץ

האוכל הוא חלק חשוב בכל אירוע וקייטרינג בשרי לרוב תהיה הבחירה הטובה ביותר לאירוע שלכם. עם מגוון עשיר בתפריט, תוספות טעימות ליד ושתייה שהולכת טוב עם הבשר – כל האורחים שלכם יהיו שבעי רצון ויזכרו את האירוע לטובה. בחירת חברת קייטרינג בשרי צריכה להיעשות בקפידה כיוון שלא רק טריות הבשר חשובה אלא גם אופן ההכנה, חומרי הגלם האחרים וטריותם, ניסיון החברה, משאבים להפקת התפריט בכמות ובאיכות הנדרשת, שינוע בטמפרטורה נכונה ממקום למקום ועוד. במקרה הזה חברת מאסטר מיט נחשבת לאחת המובילות בישראל.

 

מדוע דווקא קייטרינג בשרי באירוע?
אין ספק כי ישנם אירועים מסוימים בהם קייטרינג בשרי פחות מתאים. כך למשל באירועים הנערכים בחג השבועות המזוהה יותר עם המאכלים החלביים ובאירועים בהם האורחים צמחוניים/טבעוניים או חלק גדול מהם כאלה.

ביתר האירועים ככל הנראה קייטרינג בשרי מומלץ תהיה הבחירה הטבעית שלכם כיוון שעל אף שהתפריט יכלול מספר סוגי בשרים עדיין ניתן יהיה להוסיף פחמימות, ירקות, סלטים ותוספות שונות שאינן כוללות בשר ולכן כל אחד יוכל לאכול את שהוא אוהב.

קייטרינג בשרי מומלץ הוא כזה ששם דגש על איכות הבשר

שלא כמו חומרי גלם אחרים – על הבשר אסור להתפשר. בעוד אדם ממוצע ההולך אל הקצב לא יודע איזה נתח לקנות ופחות מבין במושגים השונים, בזמני היישון של הבשר ובאופן שבו הוא צריך להיות מטופל ומתוחזק – הרי שחברה המתמחה בקייטרינג בשרי חייבת לשים לעצמה כמטרה להיות מקצועית ולהתמחות בטיפול בבשר ובחירתו.

מלבד טריות הבשר יש לבחור את החלקים הנכונים והאיכותיים ביותר, לייצר מתכונים ותיבול מתאים לכל סוג בשר ולדעת כיצד לצלות אותו בצורה הנכונה ביותר: בחירת סוג הצלייה הנכונה עבור אותו סוג בשר, זמן הצלייה, המרחק מהאש/הגחלים ועוד.

דגשים לבחירת חברת קייטרינג בשרי
תפריט עשיר ומגוון – לא כל אחד יכול להתחבר לכל סוג בשר. ישנם מבחר נתחים גדול ואופן הכנה שונה בין סוג בשר אחר לאחר, טעם שונה ועוד. חברת קייטרינג המתמקצעת בבשר תכלול יותר מ3-4 מנות סוגי בשר בתפריט שלה. ככל שהתפריט יותר עשיר ומגוון כך יהיה לכם יותר אופציות בחירה לאירוע שלכם. תוכלו גם לקבל את המלצת החברה לגבי כמה סוגי מנות המשתלבות אחת עם השנייה או לחילופין שונות אחת מהשנייה ועשויה להתאים לסוגי אנשים שונים.
תוספות ודברים משלימים – חברת קייטרינג מומלצת תכלול גם מגוון תוספות, סלטים, שתייה ודברים נוספים שיכולים להשלים את הזמנת הקייטרינג במקום אחד.
מקצוענות בעבודה עם בשר – קייטרינג בשרי מומלץ הוא קודם כל בשר ומשום כך על עובדי החברה להתמחות בעבודה עם הבשר. בעוד לכל סוג בשר יש אופן הכנה שונה, טיפול שונה בהכנה ויישון חומרי הגלם וטמפרטורה שונה שבה הוא אמור להגיע במקום – אין מנוס מלבחור בחברה עם התמחות מקצועית ברמה הגבוהה ביותר.
זמינות בתאריך המבוקש – חשוב לוודא שהחברה זמינה בתאריך שאתם מבקשים ולוודא זו עמה מספר פעמים בטלפון כדי למנוע אי הבנות.
האם יש צורך להכין אוכל במקום? – אם אתם רוצים גרילמן מקצועי במקום יש לוודא אם החברה מסוגלת לספק שירות זה.
האם יש צורך להביא את האוכל ממטבחי החברה אל המקום? – אם אתם מזמינים את הקייטרינג מראש ורוצים שהוא יגיע בטמפרטורה הנכונה ובמידת העשייה הנכונה אל המקום על חברת הקייטרינג להיות בעלי סוגי רכבים מתאימים עם מכליות מתאימות לשינוע האוכל ובטמפרטורה הנכונה.
וותק וניסיון – חברה מנוסה וותיקה תדע להתעלות מעל אתגרים שונים, לספק לכם את השירות ברמה הגבוהה ביותר ולשמור על שמה והמוניטין שלה.
מה כולל תפריט קייטרינג בשרי של מאסטר מיט?

התפריט הבשרי של מאסטר מיט הוא בין תפריטי הבשר העשירים ביותר מבין חברות הקייטרינג בישראל והוא כולל בין היתר: צלעות גב אסאדו, נתחי אנטריקוט מיושנים, שורט ריב אסאדו במעשנת 8 שעות הכנה, אסאדו ארגנטינאי מעל המדורה, עופות שלמים, עראייס, חזה עוף, נתחי בקר, נקניקיות מרגז חריפות ועוד. לצד כל אלה תוכלו ליהנות מסלטים, תפוחי אדמה חמים, קינוחים, שתיה קרה וחמה, אלכוהול ועוד.

מאסטר מיט – כל מעטפת הקייטרינג במקום אחד

אם אתם מחפשים ספק קייטרינג בשרי מומלץ לאירועים כמו בת או בר מצווה, חתונה, יום הולדת, אירועי חברה או סתם כדי להתפנק – מאסטר מיט היא הכתובת עבורכם. מלבד התפריט העשיר המוצע ללקוחותינו אנו מספקים גם גרילמנים, עמדות גריל, מנגל ומדורות במקום. החברה יכולה לעבוד בגני אירועים, בשטח ולהסתגל לכל מקום. צרו קשר באתר או בטלפון ואנחנו כבר נדאג לכל השאר.

אולי יעניין אתכם גם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp
בית / הבלוג / פוסט