תמונה לדוגמה של בלוג

שף בשר? ההתרגשות כבר בוערת!

אנשים שאוהבים בשר מתקשים להסביר במילים את החוויה הגסטרונומית שהם חשים כאשר נתח בשר איכותי, עשוי ומתובל היטב, ממלא את החך שלנו, מרומם את הנפש ולאחר מכן גם עושה לנו נעים וחמים בבטן. יש משהו בריח של הבשר הצלוי, הגחלים הלוחשות, המראה המהפנט של האש המרקדת לה על המנגל.

הדמיון כבר גורם לבלוטות הרוק בפה לעבוד וההתרגשות בפנים מארוחה טובה, טעימה ומשביעה כבר בוערת מבפנים. אז אם אתם לא רוצים לחכות זמן רב עד שתוכלו לחוש את החוויות האלה פעם נוספת תוכלו להזמין שף בשרים עד הבית או לאירוע שלכם ולתת לאוכל הטעים לעשות את שלו.

 

שף בשר עד הבית – מה כולל השירות ומתי נצטרך?
אם אתם מארחים אירוע קרוב בביתכם, ארוחת משפחתית גדולה, ציון דרך משפחתי כלשהו או שאתם סתם רוצים לעשות על האש עם כל המשפחה ו/או החברים ולהזמין שף בשר עד אליכם מאסטר מיט ישמחו להעניק לכם חוויית שירות ואכילה ברמה הגבוהה ביותר. שף בשר עד הבית הוא למעשה שירות שף עד הבית כאשר השף מתמחה בעבודה עם בשר, חי את העולם הזה יום יום, מתמחה בבחירה וטיפול בבשר וכמובן בהכנה שלו.

השפים הפרטיים של מאסטר מיט לא רק מבינים בבשר אלא מטפלים בו בעצמם, שומרים עליו בטמפרטורה הנכונה כל הדרך אל המנגל ועד הצלחת של הלקוח. התיבול המקורי של מאסטר מיט מעניק ללקוחות חוויה מעשירה ומרגשת במיוחד. לקוחות טוענים שמי שלא טעם בשר על האש של שף בשר של מאסטר מיט כאילו לא טעם בשר טעים מימיו. 

שירות שף בשר עד הבית כולל שף פרטי המתמחה בבשר, כמות בשר מספקת לכמות המוזמנים בתיאום מראש, כל הציוד הנדרש להעמדת עמדה איכותית ומקצועית לעבודה ותפעול ועוד. הצוות המקצועי של מאסטר מיט ינחה אתכם בטלפון לגבי מיקום, תאורה ופרטים נוספים בנוגע לשירות וכמובן הצעת מחיר בהתאם לצרכים שלכם, גודל האירוע, כמות הבשר הנדרשת ועוד. במידה וצריך אנשי צוות נוספים לכמות גדולה של אנשים ניתן לתאם זאת מראש כמובן וחברת מאסטר מיט תדאג לכל היתר!

שף בשר לאירועים – המפתח להצלחת האירוע שלכם
אירוע מוצלח כולל כמה מרכיבים עיקריים. אחד מהם הוא אוכל טוב. אוכל טוב יכול לשפר משמעותית את ההרגשה של האורחים שלכם, לגרום להם לזכור את האירוע לטובה וכמובן להיות שבעי רצון מהאירוע. מרבית האורחים אינם אוכלים לפני האירוע ומצפים שיהיה באירוע אוכל ושהוא כמובן יהיה טעים ובשפע. כך שאם יש ציפיות – ברגע שלא עומדים בהן – יש אכזבות.

כדי להימנע מאכזבות אתם יכולים לענות על הציפיות שלהם ואפילו להתעלות על כך עם שף בשר לאירועים. הצוות המקצועי של מאסטר מיט יגיע אליכם לאירוע לפני הזמן לבצע את ההכנות ובמהלך האירוע יפיק עבורכם ארוחה בשרית ברמה הגבוהה ביותר. תפריט מגוון לבחירה, בשרים, תוספות, קינוחים, סלטים, שתייה וכל מה שאתם צריכים במקום אחד. מעדיפים להזמין קייטרינג מוכן לאירוע? גם זה אפשרי. רוצים שף שיכין את האוכל במקום עם הצוות המקצועי שלו וכל הציוד הנדרש? אין ספק שזה יהיה אפילו אטרקטיבי ומעניין יותר.

מה הופך מנת בשר לאיכותית?
יש כמה מרכיבים ההופכים מנת בשר לאיכותית: 

בשר טרי מחלקים איכותיים.
מתכון מיוחד וטעים.
ציוד מקצועי.
צוות מקצועי ומנוסה. 
כאשר כל אלה מתחברים יחד תוכלו להיות בטוחים שהאורחים יזכו לאכול מהמנות הטעימות בחייהם ויהיו שבעי רצון מהאירוע שלכם. 

שף בשר של מאסטר מיט בעל יתרונות רבים יותר?
חברת מאסטר מיט מספקת שירותי שף פרטי לאירועים, שף בשר עד הבית, גרילמנים לאירועים בשטח ועוד. אצלנו תוכלו למצוא כל מה שאתם צריכים לארוחה המושלמת באירוע שלכם. תוכלו לבחור מבין מנות שונות בתפריט מגוון, את סגנון ההכנה המועדף עליכם ועוד. הצוות המקצועי, האוכל והציוד – עלינו.

תפריט עשיר ומגוון
התפריט של מאסטר מיט הוא אחד המגוונים והגדולים ביותר שתראו. עשרות מנות אפשריות לבחירה, תוספות, סלטים וכל מה שאתם צריכים במקום אחד. טעימה קטנה מהתפריט:

בשר אנטריקוט מיושן על הגריל
אסאדו בק ריבס
אסאדו ארגנטינאי
עופות שלמים במעשנת ברזל
עראייס כמנת פתיחה מושלמת
בחירה מבין עשרות סלטים
קינוחים במגוון רחב לבחירה להשלמת התפריט
שתייה קרה, חמה ואלכוהול בהתאם לטיב האירוע
כל מה שאתם צריכים במקום אחד – לכם נשאר רק ליהנות
לא משנה אם מדובר בשף בשר לאירוע או לבית, אם מדובר באירוע של 20 אנשים או 500 איש אנו נהיה שם עבורכם עם הצוות המקצועי שלנו, כמות הבשר הנדרשת וכל הציוד הנדרש להפיק את האוכל ברמה הגבוהה ביותר עבורכם.

כל שאתם צריכים לעשות הוא להרים טלפון, לעדכן אותנו בכמות האנשים, תאריך, מיקום ואנו כבר נדאג לכל היתר. לפרטים נוספים, קטלוג מלא לבחירה והזמנת השירות תוכלו ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם!

אולי יעניין אתכם גם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp
בית / הבלוג / פוסט