קייטרינג בשרי

קייטרינג בשרי לברית/ה

בשעה טובה ומוצלחת תינוק חדש הצטרף למשפחה ולבטח אתם מעוניינים להזמין את כל החברים והקרובים לאירוע חגיגי ומושקע. מאחר ויש לקיים את הברית 8 ימים לאחר הלידה, לרשותכם זמן מועט לבחירת חברת קייטרינג לברית/ה, וכדאי לבחור תפריט מקורי ומגוון, רק לאחר בחירת מיקום המסיבה.

בשעה טובה ומוצלחת תינוק חדש הצטרף למשפחה ולבטח אתם מעוניינים להזמין את כל החברים והקרובים לאירוע חגיגי ומושקע. מאחר ויש לקיים את הברית 8 ימים לאחר הלידה, לרשותכם זמן מועט לבחירת חברת קייטרינג לברית/ה, וכדאי לבחור תפריט מקורי ומגוון, רק לאחר בחירת מיקום המסיבה.

את האירוע אתם יכולים לחגוג באווירה אינטימית ופרטית בביתכם או בחצר הפרטית, אך בדרך כלל נהוג לקיים אירועי ברית/ה באולמות ובגני אירועים. לאחר שקיבלתם החלטה היכן לערוך את הברית, עליכם לשלוח הזמנות ולארגן צלם מקצועי, מוהל מנוסה, תקליטן ובהתאם לצורך הסעות מאורגנות.

למעשה, בחירת הקייטרינג עשויה להיות המשימה הקשה ביותר מפאת קוצר הזמן העומד לרשותכם. לכן, כדאי עוד לפני המועד הצפוי ללידה לבחור חברת קייטרינג ולסגור אתה את כל "הפינות", כלומר לבחור תפריט עשיר ומגוון בהתאמה למאפייני האירוע, כמות המוזמנים, טעם אישי ומנהגי דת ועדה. יחד עם זאת, כיוון שאינכם יכולים לדעת בוודאות מתי האירוע יתקיים, עליכם לעדכן מיד לאחר הלידה את חברת הקייטרינג כדי לסגור קצוות וליהנות מארוחה טעימה ומחוויה קולינרית לכם ולכל המוזמנים.

איזה קייטרינג מתאים לברית או לבריתה?
כאשר מחפשים קייטרינג לברית/ה עדיף להתמקד בתפריט בשרי, אלא אם מקיימים את האירוע בשעות הבוקר. רוב הישראלים אוהבים בשר ומצפים למנה בשרית באירועים, אך כמובן ישנם פרמטרים נוספים המשפיעים על בחירת התפריט וחברת הקייטרינג.

תפריט בשרי מתאים לאירועי ברית/ה המתקיימים בשעות הצהריים ואחר הצהריים, בין אם מתכננים אירוע קטן בבית ובין אם מפיקים אירוע גדול ונוצץ באולם אירועים מפואר ויוקרתי. קייטרינג בשרי לאירועי ברית/ה כדאי להזמין רק מחברת מאסטר מיט בגלל המקצועיות, האיכות, מיומנות הטיפול בבשרים, המחירים ההוגנים והשירות המנצח.

חברת הקייטרינג מאסטר מיט מתמחה בכל סוגי האירועים ומציעה מגוון תפריטים בהתאמה אישית מלאה. לאירועי ברית/ה כדאי לכם להזמין תפריט בסיסי על האש הכולל מספר מנות פתיחה, ביניהן עראייס וצ'וריסו. לאחר שלב קבלת הפנים, ולרוב לאחר אירוע המילה על ידי הרב, המוזמנים יושבים סביב השולחנות ואז מתחילה חגיגה של בשרים, סלטים ותוספות. בשלב זה האורחים באירוע זוכים לפחות ל-4 סוגי בשרים, למשל נקניקיות מרגז בעבודת יד ובחריפות עדינה, נתחי עופות על האש עם רטבים טעימים לבחירה, נתחי אסאדו בק ריבס, נתחי אנטרקוט, קבב מזרחי עם שומן כבש וכדומה.

לצד המנות הבשריות המוזמנים זוכים גם למגוון סלטים על האש שצוות הטבחים של חברת הקייטרינג מכין באותו יום, ולמספר סלטים טריים כמו סלט עלים ירוקים, סלט שומר וקולרבי ועוד. כמו כן, לצד המנה הבשרית העיקרית זוכים לתוספת חמה כמו תפוחי אדמה בטעם מדורה, אורז עם צ'ילי קון קרנה וכדומה.

חוויה קולינרית בלתי נשכחת לכל המוזמנים
לבטח גם אתם מעוניינים להפיק אירוע מרגש ובלתי נשכח, על אחת כמה וכמה כאשר אתם נרגשים ומאושרים לרגל הלידה. מאחר ואין לכם הרבה זמן להשוות מחירים, לחפש חברות קייטרינג וספקים אחרים, כדאי לכם להתחיל בהכנות לאירוע לפני הלידה.

אם תחליטו להפיק את האירוע בביתכם *תוכלו להזמין מחברת הקייטרינג המובילה מאסטר מיט* תפריט ברביקיו ובשרים על האש, באפשרותכם להזמין גם *תפריט אסאדו* הכולל בין היתר מבחר נתחי בשר מעושנים בפריסה עדינה ומדויקת. נתחי הבשר עוברים עישון אטי במעשנה מקצועית ואיכותית. אם תפיקו אירוע גדול יותר כדאי להתייעץ עם השף המנוסה של חברת הקייטרינג ולבחור מנות בשריות בהתאם לעונה, לשעת האירוע, למספר המשתתפים ולמגבלות התקציב. לצד המנה הבשרית יוגשו סלטים, תוספות, מאפים טריים והפתעות קולינריות נוספות, ולסיום כולם נהנים מקפה חזק ומפירות העונה.

אולי יעניין אתכם גם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp
בית / הבלוג / פוסט