תמנוות מוקטנות57

מנגליסט לאירוע פרטי

מתכננים אירוע פרטי בבית, בחצר, בחיק הטבע או בכל מקום אחר? מעוניינים להפתיע את המוזמנים לאירוע הפרטי עם קייטרינג בשרים על האש? אם תכננתם לפתוח עמדת מנגל באירוע הפרטי ולצלות בעצמכם נתחי בשר לכל האורחים, כדאי לכם לשקול את הרעיון מחדש. באפשרותכם להזמין מנגליסט לאירוע מחברת מאסטר מיט, הוא ידאג לצליית הבשרים במידת העשייה הנכונה ויכין מגוון בשרים באיכות גבוהה ובהתאם לדרישות האורחים.

ישראלים אוהבים לאכול בשר על האש, ובכל אירוע כיום נהוג להציע מנות בשריות כבר בשלב קבלת הפנים. לכן אין זה פלא כי גם באירועים הפרטיים מציעים חגיגת בשרים לכל האורחים, לצד תוספות שונות, סלטים טריים, מאפים ומנות נוספות.

גרילמן אחראי על הכנת וצליית הבשרים באירוע שלכם
מדי יום מתקיימים אירועים פרטיים שונים ומגוונים ברחבי המדינה, בכל האירועים נהוג להגיש שפע מנות ולהציע ארוחה טעימה ועשירה בטעמים ומרקמים. אם אתם אוהבים לאכול בשר ומעוניינים להפתיע את המוזמנים עם נתחי בשר עסיסיים העשויים בקפידה, כדאי לכם לזנוח את הרעיון של צליית הבשרים במנגל הפחמים או בגריל הגז שלכם.

מנגליסט מקצועי ומנוסה מתחיל בהכנות לאירוע שלכם בשעות הבוקר, עליו להכין את הבשרים השונים לקראת צלייה, להשהות חלק מנתחי הבשר במרינדה מעניינת ומקורית, לקצוץ סלטים ולהכין את מתקני הצלייה. מספר שעות לפני תחילת האירוע הפרטי הגרילמן יגיע עם כל הציוד הנדרש עבורו, יקים את העמדה במיקום נוח ובטוח, ותוך זמן קצר יתחיל לתפעל את המתקנים בהתאם לסוג הבשרים והתפריט שבחרתם מראש.

ישנם נתחי בשר המחייבים הכנות ארוכות וצלייה ממושכת, לדוגמה נתחי אסאדו. אם בחרתם תפריט הכולל בשרים מעושנים, יש להפעיל את המעשנת מספר שעות לפני תחילת האירוע, וכאשר האורחים יתחילו להגיע הם יכולים ליהנות מנתחי בשר מעושנים בטעם עשיר וייחודי, וזו רק מנת הפתיחה לחגיגת הבשרים הצפויה בהמשך האירוע.

מה כולל השירות של מנגליסט פרטי לאירוע?
מנגליסט לאירוע פרטי אחראי על הפקת האירוע שלכם, הוא אחראי על הכנת נתחי הבשר וצלייתם, ותפקידו להעניק לאורחים שלכם באירוע הפרטי את החוויה הקולינרית המושלמת והאולטימטיבית. את התפריט עליכם לבחור מראש, בעזרת השף המקצועי של חברת מאסטר מיט. השף יסייע לכם לבחור מנות בהתאמה לסוג האירוע ומטרתו, כמות המשתתפים, מיקום, שעה, מזג אוויר ועוד.

התפריט חייב להתאים למסגרת התקציב שלכם, לכן אין לוותר על ייעוץ עם הגרילמן המנוסה. עליכם לזכור כי יש נתחי בשר הדורשים הכנה מהירה וצלייה על אש חזקה ויש נתחים המחייבים טיפול זהיר וממושך יותר, לדוגמה סטייקים ונתחי אסאדו.

המנגליסט מגיע מספר שעות לפני תחילת האירוע, עליו לארגן את עמדת האוכל, להכין את הציוד הנדרש לצליית הבשרים, לארגן שולחן גדול עם כלי הגשה מעוצבים, לדאוג לקירור הסלטים והבשרים במקום, להצית אש במתקני הברביקיו כדי לדאוג לגחלים לוהטות בטמפרטורה הרצויה ועוד.

חשוב להדגיש כי מספר המנגליסטים שיגיעו לאירוע הפרטי שלכם תלוי בכמות הסועדים. מנגליסט מקצועי ומיומן מסוגל לשרת את כל הסועדים באירוע יחסית קטן, אך כאשר מתכננים אירוע גדול יותר מומלץ להזמין מספר מנגליסטים ועמדות מנגלים כדי לספק את הבשרים במהירות ולהימנע מתור ארוך וממושך לצד עמדת המנגל.

בחירת תפריט לאירוע הפרטי
כאשר בוחרים תפריט בשרים על האש, יש אפשרויות רבות, וניתן לבחור חבילה הכוללת מנות פתיחה לשלב קבלת הפנים, למשל עראייס פיתה או באגט, צ'וריסו וכדומה. תפריט הקייטרינג לאירוע פרטי כולל מאפים טריים כמו פיתות או בגטים, מגוון ממרחים כמו טחינה, סלט חצילים וסילאן וכדומה.

לאחר שלב קבלת הפנים המנגליסט מתחיל לצלות במיומנות את נתחי הבשר שבחרתם, מומלץ לבחור בשרים איכותיים כמו אסאדו בק ריבס, נקניקיות מרגז בעבודת יד, נתחי אנטרקוט אותם צולים על מנגל ברזילאי מיוחד, פרגיות, קבבים ועוד. כמו כן, אין לשכוח סלטים, תוספות חמות, שתייה ומנה אחרונה. מנגליסט לאירוע פרטי ידאג להפקת אירוע מושלם ויעניק חוויה קולינרית מרגשת ובלתי נשכחת לכם ולכל המוזמנים. התקשרו עכשיו לחברת הקייטרינג המובילה מאסטר מיט ותיהנו גם אתם מאירוע פרטי מושלם ומחגיגת בשרים ברמה הגבוהה ביותר.

אולי יעניין אתכם גם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp
בית / הבלוג / פוסט