אירוע בשרים

גרילמן לאירוע

ישראלים אוהבים לאכול ביומיום, בחגים, במפגשים משפחתיים, במסעדות טובות וכמובן באירועים. רוב הישראלים אוכלים מנה בשרית לפחות פעם ביום, ובאירועים הם ממתינים בעיקר לבשרים על האש, והצלחת האירוע תלויה לא פעם באיכות הבשרים ובמידת העשייה שלהם.

אז בפעם הבאה, במקום שאתם תעמדו על האש, תריחו מעשן ולא תוכלו להנות מהארוע הזמינו מומחה שייתן לכם שקט נפשי ויצלה לכם את הבשר באופן מושלם כך שתוכלו לאכול עם כולם ולהנות מהארוע כמו אחד האורחים.

מאחר והצלחת האירוע תלויה באיכות האוכל ובמגוון הבשרים שיוגשו בו, בעת תכנון אירוע, פרטי או עסקי, חשוב להעניק לאירוע טוויסט מקורי וייחודי. כל ישראלי יודע לתפעל עמדת מנגל, לכן באירוע שלכם אתם חייבים לוודא כי הגרילמן מציע אוכל משובח ונתחי בשר עסיסיים בטעמים ובמרקמים מושלמים.

איך בוחרים איזה אוכל להגיש באירוע? כדאי מאוד להתאים את התפריט והמנות לסגנון ולמאפייני האירוע. תפריט המתאים לאירוע עסקי של חברה אינו בהכרח מתאים לאירועי בר/בת מצווה או לחתונה. יחד עם זאת, ישנם סוגי מאכלים ומנות מומלצות המתאימים למרבית האירועים, למשל נתחי אסאדו, צלעות, סטייקים איכותיים וכדומה.

כאשר מזמינים גרילמן לאירוע אפשר להיות בטוחים שכולם יצאו שבעים ומרוצים. מגוון הבשרים הקיים, מאסאדו ועד סטייק אנטרקוט ופרגיות, ודרכי ההגשה המגוונות שלהם, מאפשרים לכל אחד למצוא את המנה המועדפת עליו וגם ליהנות ממנות חדשות ומפתיעות.

גרילן שמתפעל את האירוע הבא שלכם – התכוננו להיות מופתעים
קייטרינג על האש זה לא מה שאתם חושבים. אם בעבר התפריט של קייטרינג בשרי הסתכם במנות כמו רבע עוף, קבב בטחינה וכנפיים, כיום מגוון המנות הוא גדול יותר. לצד מנות אסאדו קלאסיות וטעימות ניתן למצוא נתחי בשר מיושנים ומעושנים, נקניקיות מרגז עסיסיות בעבודת יד, טורטיות במילוי בשרים בסגנון טקסס, לבבות אווז, נתחי אנטרקוט, "בק ריבס" (צלעות גב), המבורגרים משובחים ועוד. את כל המנות המטריפות האלו ניתן להגיש על מגשים המסתובבים בין האורחים, בדוכני מזון ייחודיים או להזמין גרילמן לאירוע.

חברת הקייטרינג מאסטר מיט מתמחה בגריל דרום אמריקאי ובמבחר שיטות לצליית ולעישון בשרים. כחברה מובילה בתחומה היא מציעה שירותי גרילמן לאירוע, קייטרינג אסאדו, דוכני מזון ושלל שירותים נוספים. אם אתם רוצים להפתיע את האורחים שלכם באירוע ולספק עבורם אטרקציה מדליקה ומקורית וחוויה קולינרית בתי נשכחת – כדאי גם לכם להזמין גרילמן, כך תפתיעו את המוזמנים ותקצרו שבחים ומחמאות רבות על אירוע מושלם ואוכל טעים.

גרילמן מקצועי עושה את ההבדל
גם אם מדובר באירוע קטן, וחשבתם לעשות על האש בעצמכם, הרשו לנו לפנק אתכם. במקום לטרוח על המנגל ולהפסיד את כל הכיף באירוע, תנו לגרילמנים המקצועיים שלנו לעשות את העבודה עבורכם. הצוות המקצועי שלנו בחברת מאסטר מיט, והבשרים המשובחים שאנו מביאים, ישדרגו את האירוע שלכם לרמות חדשות. מלבד זאת, אם תזמינו גרילמן לאירוע זה לא רק פינוק, זו הבטחה לאיכות, ובנוסף תיהנו מאטרקציה מרכזית באירוע כיוון שכולם מגיעים לעמדת המנגל כדי לצפות בגרילמן השולט ביד רמה במתקני צליית הבשר.

הבשרים שלנו
הבשרים שלנו, בחברת מאסטר מיט, הם בשרים מהאיכות הגבוהה ביותר. הבשרים נצלים על מתקני הצלייה שלנו, על הגריל הברזילאי ועל מתקני האסאדו ומגיעים טריים וטעימים היישר לצלחת שלכם. בנוסף, ניתן למצוא אצלנו מבחר נתחים המעושנים במעשנה שלנו. ככה זה בחברת מאסטר מיט – את הכל אנחנו עושים בעצמנו, מא' ועד ת'.

אנו מחויבים ללקוחות ורוכשים את הבשר הטוב והטעים ביותר. לצד הבשרים שלנו תוכלו למצוא מנות ראשונות כמו עראייס או גריל פוקאצ'ה, ממרחים כגון צ'ימיצ'ורי או חצילים וסילאן, מגוון רחב מאוד של סלטים ותוספות וכמובן קינוחים.

התקשרו אלינו ונשמח מאוד להציע לכם את אחד מהתפריטים הקיימים שלנו או להתאים עבורכם חבילה אישית. אנחנו נלווה אתכם מהצעד הראשון של ארגון האירוע ועד סופו כדי להיות בטוחים שתקבלו בדיוק את מה שאתם אוהבים.

אולי יעניין אתכם גם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp
בית / הבלוג / פוסט