שולחן קייטרינג

גרילמן לקייטרינג בשרי באירועים קטנים

אנשים רבים נוטים לחשוב שאם כבר הם עומדים לערוך אירוע קטן אולי עדיף להם לחסוך ולארגן את האוכל בעצמם. לפעמים זה יכול להיות נכון ומתאים אבל במקרים אחרים משהו בחוויית האירוע נפגם, גם מצד המארחים וגם מצד האורחים. המארחים עצמם עסוקים כל הזמן בארגונים, בהכנות, ובדאגה שהכל מסודר ומוכן בזמן וכמובן, טעים. האורחים עצמם מקבלים פחות תשומת לב מצד המארחים וגם, לעיתים, מסתפקים באוכל קצת פחות טוב ומוצלח.

אמנם בעבר היה נהוג להכין לבד את האוכל לאירוע משפחתי, אך כיום מקובל להזמין קייטרינג גם לאירועים קטנים בגלל היתרונות הרבים עליהם נרחיב בהמשך. לכן, מהו הפתרון הנכון והמועדף לבחירת קייטרינג אירועים קטנים? המשיכו לקרוא וקבלו תשובה לשאלה הנפוצה.

קייטרינג לאירועים קטנים

ברוב המקרים כאשר אנו שומעים את המילה קייטרינג אנחנו מקשרים אותה לאירועים גדולים וחגיגיים. יחד עם זאת, גם באירועים קטנים ניתן להיעזר בשירותי קייטרינג ובכך לחסוך טרחה וכאבי ראש רבים. קייטרינג המותאם לאירועים קטנים הוא קייטרינג אשר יוכל להציע לכם תפריט שיהיה בדיוק במידה, הן בכמות האוכל, הן במגוון והן במחיר. אנחנו, בחברת מאסטר מיט, מגיעים עם האוכל שלנו גם לאירועים קטנים, משפחתיים או עסקיים, ומעניקים הן למארחי האירוע והן לאורחים חוויה קולינרית מפנקת, ייחודית ומלהיבה. אנו מספקים חוויה קולינרית מובטחת הודות למנות המעולות והטעימות, נתחי הבשר העסיסיים הנבחרים בקפידה טעימה, שיטות הצלייה שלנו והניסיון הרב בהפקת אירועים מכל הסוגים.

כאשר מארגנים אירוע, קטן כגדול, יש כמה שלבים בתהליך הארגון. אחד השלבים החשובים ביותר הוא בחירת התפריט לאירוע. היום כולם כבר יודעים שהאוכל הוא חלק מאוד מרכזי באירוע ואם רוצים להשאיר את האורחים עם זיכרון טוב מהאירוע כדאי מאוד להשקיע באוכל משובח. כאשר אתם באים להזמין מאיתנו את שירותי הקייטרינג שלנו אתם יכולים לבחור מתוך אחד מהתפריטים המוכנים שלנו, בהם יש מגוון רחב מאוד של בשרים, תוספות וסלטים, או להגיע אלינו ואחד מאנשי הצוות שלנו יעניק לכם ליווי וייעוץ לבניית תפריט אירוע המותאם אישית לכם.

באופן זה, גם כאשר מדובר באירוע קטן, אתם יכולים להיות בתחושת שליטה מלאה שכמות האוכל והסגנון שלו יתאימו במיוחד לכם, וכמובן לטעם האישי של המוזמנים, ויחד עם זאת, להתפנות מהארגון ומההתעסקות עם האוכל על מנת להיות עם האורחים שלכם וליהנות מהאירוע. את העיסוק באוכל אתם משאירים בידיים הטובות שלנו ואנו מתחייבים למנות טעימות, לתפריט עשיר ומגוון ולשירות מנצח לכם ולכל המשתתפים באירוע.

מקצוענים בבשר

אנשי הצוות והגרילמנים שלנו הם כולם אנשי מקצוע אשר מתמחים בתחום הבשר. להכין בשר אולי נשמע פשוט – לזרוק איזה נתח על האש לכמה דקות ואז להוריד אותו – אך דבר זה אינו נכון. לכל סוג בשר יש את דרך העשייה או מידת הצלייה שלו. ישנם בשרים אשר דורשים תהליך הכנה איטי וממושך, בין אם זה בהשריה במרינדה ובין אם זה בצלייה ארוכה. יש בשרים הדורשים תהליך עישון מיוחד, אותו אנו עושים במעשנת שלנו. כל נתח בשר צריך להוריד מהגריל בדיוק ברגע הנכון על מנת להעניק לו את מידת העשייה המתאימה לו.

כמו כל שחקן מרכזי, גם הבשר זקוק לשחקני משנה שידעו להחמיא לו ולכן יש לדעת אילו תוספות, רטבים או סלטים מתאים להגיש ליד כל בשר. כמו כן, נשמח לייעץ לכם על בחירת משקאות אלכוהוליים המתאימים למנות השונות, כולל בירות בוטיק, יינות מעולים, קוקטיילים ועוד.

כאשר אתם בוחרים בקייטרינג שלנו לאירוע הקטן שלכם אתם מרוויחים פעמיים. אתם גם משוחררים מכל העיסוק באוכל ומפקידים אותו בידינו המקצועיות וגם נהנים מבשר טרי ומשובח שמוכן על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחומם. באופן זה מובטחת לכם ולאורחים שלכם חוויית טעמים בלתי נשכחת, והאירוע שלכם יהפוך לשיחת היום ואתם תקצרו שבחים מכל המוזמנים.

אולי יעניין אתכם גם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp
בית / הבלוג / פוסט