גרילמן

גרילמן למסיבת רווקים

גברים ובשר זה סיפור אהבה עוד משחר ההיסטוריה. אין כמעט גבר שלא נהנה לנעוץ שיניים בבשר אסאדו איכותי שכרגע ירד מהגריל או בנתח אנטריקוט משובח. לכן, כנראה, לעשות "על האש" במסיבת הרווקים זו כבר מזמן הנורמה. אבל מה הייתם אומרים אם היינו מספרים לכם שבמקום לטרוח בעצמכם על המנגל ולהגיש לחבר'ה בשר ברמה סבירה לארוחת הערב הייתם יכולים ליהנות מגרילמן פרטי או משירותי קייטרינג למסיבת הרווקים?

דמיינו לעצמכם אתכם ואת החבר'ה, יושבים כל אחד עם כוס בירה קרה ביד, ועל הצלחת מולכם בשר טרי ועסיסי שנצלה בדיוק במידה הנכונה, בהתאם להעדפות שלכם, ועם טעם לא מהעולם הזה. רעבים? גם אנחנו. אם אתם מתכננים מסיבת רווקים לחברה הטוב שלכם שעומד להתחתן בקרוב, ולאחר שברתם מקום לאירוע, כדאי גם לכם להזמין שירות קייטרינג למסיבת רווקים מחברת הקייטרינג מאסטר מיט.

חגיגת בשרים

לנו זה לא משנה אם תכננתם לערוך את מסיבת הרווקים בבית, בחצר פרטית, בחוף הים, במתחם צימרים, בווילה יוקרתית עם בריכת שחייה או בכל מקום אחר. הגרילמנים המקצוענים שלנו בחברת מאסטר מיט יגיעו לכל מקום שתבקשו ויפנקו את האורחים שלכם בשלל בשרים, תוספות וקינוחים. החבר'ה שלכם אוהבים בשר אסאדו בצלייה איטית או מעדיפים בשרים מעושנים? מכיוון שההנאה הכי גדולה שלנו היא לראות לקוחות מרוצים, בעת תכנון התפריט לאירוע שלכם אתם יכולים לבחור מתוך מגוון התפריטים הקיים או לבנות יחד איתנו, בליווי וייעוץ מקיפים שלנו, תפריט שיותאם אישית לכם, לכמות האורחים ולסוג האירוע שלכם.

אתם יכולים לבחור להגיש באירוע שלכם גם מנות פתיחה, סלטים ותוספות לצד הבשרים או להתמקד אך ורק בבשר וקינוחים. איך שתרצו. התייעצו איתנו ואנחנו כבר נעזור לכם למצוא את האיזון והשילוב הנכונים עבורכם.

ישנם בשרים הדורשים השרייה מוקדמת במרינדה או צלייה איטית וארוכה, את המעשנת יש להפעיל כמה שעות לפני תחילת האירוע, יש ירקות טריים שצריך לקצוץ ותוספות עסיסיות להכין מראש. בשל כך, עוד בטרם יתחיל האירוע ואף כמה שעות לפני כן, יגיע הגרילמן המקצועי שלנו למקום האירוע שלכם ויתחיל בהכנות הדרושות. הכל בשביל שברגע האמת יוכלו האורחים שלכם לנעוץ שיניים בתאווה בבשר הטעים והאיכותי שלנו ועם בטן מלאה להתרכז אך ורק בלעשות חיים, ליהנות מהאירוע ובעיקר לחגוג עם החתן לעתיד ולשמח את החבר הטוב שעומד לשנות סטטוס בחיים.

לבחור את הקייטרינג הנכון

אם אתם חפצים באירוע שהבשר משחק בו תפקיד מרכזי הדבר הנכון לעשות יהיה לבחור בקייטרינג שמתמחה בבשרים. הרבה חברות קייטרינג יציעו לכם בשרים בתפריט שלהם אך רק מעטות מתמחות בתחום זה. עליכם לזכור כי מעבר לצלייה נכונה ומדויקת של נתחי הבשר יש לבחור נתחים איכותיים ולהכין אותם במקצועיות על ידי שפים מנוסים.

אם אתם אוהבים בשר כמונו אתם בוודאי מבינים שאין זה מספיק להניח את נתח הבשר על הגריל, לפזר קצת תבלינים מעל, לחכות כמה דקות, להחליף צד ולהוריד אותו כשהוא מוכן. כדי להכין בשר איכותי צריך קודם כל לאהוב בשר וללמוד איך לבחור נתחים איכותיים. אחר כך יש להבין לעומק באיזו טמפרטורה יש לצלות כל סוג בשר, מה מידת העשייה המתאימה דווקא לנתח הזה, עם אילו טעמים הוא משתלב הכי טוב ולצד מה כדאי להגיש אותו. אצלנו בקייטרינג מאסטר מיט הבשר הוא השחקן הראשי בהצגה וכל העובדים שלנו הם אנשים שפשוט אוהבים בשר. לכן, אם אתם מחפשים קייטרינג למסיבת רווקים או לכל אירוע אחר, קטן כגדול, אנחנו ללא ספק הכתובת עבורכם.

חוויה קולינרית

מה בדרך כלל החבר'ה זוכרים אחרי מסיבת הרווקים? האמת, שאם מעורב הרבה אלכוהול טוב בסיפור אז לא בטוח שהרבה. יחד עם זאת, כמעט תמיד אחרי מסיבת רווקים יש את הסיפורים האלה שהופכים לאגדות בין החבר'ה, אלה שכולם ממשיכים לספר גם שנים אחרי והם הופכים לבדיחות הקבועות ולנוסטלגיה שכולם אוהבים להיזכר בה. השאיפה שלנו היא להעניק לכם ולאורחים שלכם חוויה קולינרית מרגשת ונפלאה שלא תשכחו עוד הרבה זמן. אחרי שתטעמו את הבשרים שלנו אנחנו בטוחים שגם אתם תבינו למה כולם לא מפסיקים לדבר עליהם ומדוע אנו נחשבים לבחירה הנכונה לכל סוגי האירועים, כמובן גם למסיבות רווקים.

אולי יעניין אתכם גם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp
בית / הבלוג / פוסט