שבת חתן

קייטרינג בשרי לשבת חתן

מזל טוב, הבן שלכם עומד להתחתן בקרוב ולקראת האירוע המשפחתי המרגש, וכמקובל, לבטח החלטתם לערוך עבורו שבת חתן. לאירועי שבת חתן נהוג להזמין את בני המשפחה הקרובה וחברים טובים של החתן לעתיד, וליהנות מאירוע משפחתי משמח ומחמם לב. אין ספק כי הכנות מרובות עומדות לפניכם – למצוא מקום לאירוע, להכין רשימת מוזמנים, לחלק הזמנות, לקנות בגדים לכל בני המשפחה, לתאם תאריך עם בית הכנסת השכונתי ועוד.

מזל טוב, הבן שלכם עומד להתחתן בקרוב ולקראת האירוע המשפחתי המרגש, וכמקובל, לבטח החלטתם לערוך עבורו שבת חתן. לאירועי שבת חתן נהוג להזמין את בני המשפחה הקרובה וחברים טובים של החתן לעתיד, וליהנות מאירוע משפחתי משמח ומחמם לב. אין ספק כי הכנות מרובות עומדות לפניכם – למצוא מקום לאירוע, להכין רשימת מוזמנים, לחלק הזמנות, לקנות בגדים לכל בני המשפחה, לתאם תאריך עם בית הכנסת השכונתי ועוד.

הרשו לנו להוריד דאגה אחת מליבכם – איזה אוכל תגישו באירוע. אנו בחברת מאסטר מיט מתמחים בקייטרינג לאירועים פרטיים או משפחתיים כגון ימי הולדת, בריתות וכמובן גם שבת חתן ואנחנו פה כדי להעניק לכם חוויה קולינרית שרק תעשיר ותעמיק את החוויה המשפחתית המשמחת שלפניכם.

אנו מציעים קייטרינג לשבת חתן (כשר) עם המנות המועדפות עליכם, נשמח לסייע לכם לבנות תפריט עשיר ומגוון הכולל בין היתר בשרים על האש, תוספות, סלטים טריים ומרעננים, מאפים מעולים וקינוחים לסיום מתוק של הסעודה.

להתפנק במקום לתפעל

במקום לתפעל לבד את עמדת המנגל באירוע או לטרוח כל השבוע שלפני האירוע בהכנות ובישולים ולהגיע לאירוע עצמו תשושים וסחוטים, אנחנו מזמינים אתכם להסתובב בנחת בין האורחים שלכם, לשתות איזו כוס יין טובה, לגנוב עוד חיבוק מהבן שתכף מתחתן ולהשאיר לנו את העבודה הקשה. הגרילמנים המקצועיים שלנו כל כך אוהבים בשר שעבורם יהיה זה תענוג להכין, לצלות ולעשן עבורכם את הבשרים, לדאוג לסידור הסלטים והתוספות ולהגיש לכם ולאורחים שלכם ארוחה מפנקת שלא תשכח עוד זמן רב.

אנו מציעים קייטרינג כשר לאירועי שבת חתן, ובהתאם למיקום הסעודה הנהוגה אחרי העלייה לתורה בבית כנסת, ובהתאמה למספר המשתתפים, נציע לכם תפריט מנצח ואיכותי עם בשרים מעולים ומנות נוספות לבחירתכם.

תפריט הגשה מגוון

כיוון שאין משפחה אחת הדומה לאחרת, ועם עובדה זו אי אפשר להתווכח, אנו מציעים תפריט גמיש ושלל מנות ואפשרויות לבחירה. ברור לנו שכל משפחה אוהבת אוכל קצת אחר, יש משפחות בהם הבשר מהווה את החלק העיקרי בכל ארוחה, ויש משפחות המעוניינות להציע באירועי שבת חתן מנות מסורתיות.

בין מגוון התפריטים שלנו תוכלו בוודאי למצוא את האוכל המתאים במיוחד עבורכם ועבור האורחים שלכם. בין המנות השונות שקיימות בתפריטים שלנו תוכלו למצוא מנות ראשונות כגון עראייס, נקניקיות צ'וריסו או טורטיות; גריל פוקאצ'ות טריות או פיתה מקסיקנית; סלטים טעימים וירקות בכבישה ביתית; מגוון תוספות לבחירה כגון תפוחי אדמה או אורז עם צ'ילי קון קרנה, וכמובן שלל בשרים איכותיים – אסאדו בצלייה איטית, נתחי אנטריקוט משובח, בשרים מעושנים במעשנת הייחודית שלנו ועוד.

גם אם לא תמצאו משהו בתפריטים המוכנים שלנו, תמיד נשמח לשבת איתכם וליצור עבורכם תפריט מותאם אישית. אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נשמח להעניק לכם ייעוץ וליווי מקיפים, להסביר לכם לעומק על סוגי המנות והבשרים ולענות על כל השאלות כך שתגיעו לאירוע סמוכים ובטוחים שבחרתם את התפריט הטוב ביותר עבורכם.

לא יודעים איזה אוכל להגיש באירוע?

הולכים לארח באירוע של שבת חתן גם את המשפחה מהצד שלה? מתכוונים להזמין גם את החבר'ה הצעירים והחברים הטובים של החתן המיועד וגם את החברים שלכם מהעבודה? נשאלת השאלה, אם כן, איזה אוכל תוכלו להגיש באירוע שכולם יוכלו גם ליהנות וגם ולשבוע ממנו. התשובה המנצחת מבחינתנו היא תפריט דוכני המזון.

אחת האפשרויות המקוריות והייחודיות הקיימות אצלנו בחברת מאסטר מיט היא הגשת האוכל באירוע בדוכני מזון. צורת הגשה זו מאפשרת לבאי האירוע שלכם להסתובב בין הדוכנים, לטעום משלל המאכלים המוגשים, כל אחד במידה ובקצב המתאימים לו. דוכני המזון שלנו כוללים, בין היתר, דוכן מיני המבורגר מנתחי בשר בקר מובחר, דוכן לב אווז ופולנטה, דוכן של פריסת בשרים מעושנים, דוכן פריסת בשרים בסגנון ברזילאי וכדומה. ככה אינכם צריכים לבחור רק מספר מצומצם של מנות שיוגשו לאורחים אלא לאפשר מבחר רחב ומגוון להנאת כולם.

שבת חתן לפני או אחרי החתונה

כדאי לדעת כי בקהילות אשכנז נהוג לערוך שבת חתן לאחר החתונה, בעוד שבקהילות הספרדיות מקובל לקיים את האירוע בשבת שלפני החתונה. אנחנו, בחברת הקייטרינג מאסטר מיט, מציעים קייטרינג לשבת חתן לכל העדות והקהילות, ואנו מתחייבים לאירוע מושלם ולחוויה קולינרית נפלאה לכם ולכל המוזמנים.

אולי יעניין אתכם גם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp
בית / הבלוג / פוסט