דוכן בשר

דוכני בשר לאירועים

יש הרבה דרכים להגיש אוכל באירועים משפחתיים ועסקיים. יש את ההגשה המסורתית לשולחנות על ידי מלצרים, אותה כבר כמעט לא רואים בימינו, ואת את ההגשה בבופה הנחשבת לנפוצה יותר. אחת הדרכים החדשות והמקוריות להגשת אוכל בכלל ובשר בפרט באירועים היא באמצעות דוכני מזון.

דוכני בשר לאירועים הם דרך מהנה, קלילה וטעימה להגיש לאורחים שלכם באירוע מגוון מנות בשריות ומאכלים נוספים. האורחים מסתובבים בין הדוכנים, טועמים קצת מכל מנה ונהנים, בסופו של דבר, מארוחה משביעה ומשובחת ומחוויה קולינרית ייחודית ומרגשת.

מה אפשר להגיש בדוכני בשר?
תפריט דוכני הבשר לאירועים מציע לכם מגוון רחב מאוד של סוגי בשר ותוספות להגשה. תוכלו למצוא בו, בין היתר, דוכן מיני המבורגר העשוי מבשר בקר מובחר בעבודת יד; דוכן עראייס בו תוכלו להתענג על פיתה או בגט ממולאים בבשר טחון ותבלינים; דוכן פריסת בשרים מעושנים, אותם אנחנו מכינים במיוחד עבורכם במעשנה הייחודית שלנו; דוכן פריסת בשרים בסגנון ברזילאי, מלווים ברוטב צ'ימיצ'ורי ופלפלים על האש ועוד.

לא רק בשר תמצאו בתפריט דוכני המזון לאירועים שלנו. לצד שלל המנות הבשריות העסיסיות שתיארנו, תוכל להציע לאורחים שלכם ליהנות גם מדוכן של פוקאצ'ות טריות שנאפות במקום וכמובן גם מסלטים ותוספות שונות המוגשות לצד הבשרים.

דוכני הבשר שלנו יכולים להתאים לכל סוגי האירועים. הם משתלבים מצוין גם באירועים משפחתיים וגם באירועי חברה עסקיים. הם יכולים להתאים לאירועים המתרחשים בחוץ או לאירועים המתקיימים באולמות סגורים. הם מצוינים הן לאירועים קטנים ואינטימיים והן לאירועים גדולים.

תפריט דוכני הבשר שלנו הוא תפריט מגוון, המציע לכם מספר גדול של דוכנים לבחור מהם. בשיחה עימנו ובתיאום מראש ניתן גם ליצור תפריט שיותאם לכם באופן אישי. אם אתם מתלבטים מה יהיה הכי נכון להגיש באירוע שלכם ואיך – הגרילמנים המקצועיים שלנו ישמחו לייעץ לכם וללוות אתכם.

אירוע בשרי שהוא מפגש חברתי
אנחנו מאמינים שכל אירוע הוא בעצם מפגש חברתי. לא משנה אם מדובר בבני משפחה או חברים לעבודה, כאשר אנחנו מגיעים לאירוע אנחנו נהנים, כמובן, מהאוכל, המוסיקה והאווירה אך בעיקר נהנים לפגוש אנשים. הגשת האוכל באירוע בצורה של דוכנים, כפי שתיארנו כאן, היא צורת הגשה שמעודדת מפגשים חברתיים. דוכני הבשר והמזון פרושים במקום האירוע, הם מעוצבים ומושכים את העין, וכדי לטעום מהמנות השונות אורחי האירוע צריכים להסתובב ביניהם. ככה לא נוצר מצב בו כל אחד פוגש רק את מי שהושבתם לידו בסידור השולחנות אלא גם אנשים נוספים.

אנחנו אוהבים אוכל, בעיקר בשר איכותי, ולא היינו אומרים שעבורנו אוכל הוא רק תירוץ אבל במקרה הזה אנחנו מוכנים להתגמש ולומר שבשר טוב ואוכל טעים בהחלט יכולים להוות מקפצה שתשדרג כל מפגש חברתי. זה פשוט, יותר מהכול אנחנו אוהבים לשמח אנשים, להעניק שירות מקצועי ואדיב ללקוחות שלנו ולאורחים שלהם ולעשות הכול כדי שתוכלו ליהנות באירוע שלכם.

חברת הקייטרינג מאסטר מיט מבטיחה לכם חוויה קולינרית ייחודית באירוע הקרוב שאתם מפיקים. חשוב לציין כי דוכני מזון אינם מהווים קונספט חדש באירועים, וכמעט בכל אירוע יש דוכני אוכל בשלב קבלת הפנים. עם זאת, אנחנו לקחנו את דוכני המזון כמה צעדים קדימה לכן אצלנו תוכלו לבחור מגוון דוכני בשר ומאכלים אחרים הפועלים לאורך כל האירוע, מתחילתו ועד סופו.

האורחים שלכם יבלו במתחם האירועים, הם יכולים לעבור מדוכן מזון אחד לדוכן אחר, לטעום מנות ובשרים שונים, להכיר טעמים חדשים, להתנסות בבשרים מעושנים או צלויים על המנגל או הפלנצ'ה, וכך האירוע הופך למעין קרנבל ססגוני בו כולם מבלים וזוכים לחוויה קולינרית מלהיבה.

אולי יעניין אתכם גם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp
בית / הבלוג / פוסט