מעשנת בשר

קייטרינג מעשנות

לאירועים פרטיים או עסקיים כדאי להזמין קייטרינג מעשנות מחברה מקצועית המתמחה בצליית ובעישון נתחי בשר עסיסיים, דגים, ירקות ועוד. חובבי בשר, וכל מי שמבין בבשרים איכותיים, יודעים כי בשר מעושן הוא הטעים ביותר, אך נדרשת מומחיות כדי לעשן בשרים.

לאירועים פרטיים או עסקיים כדאי להזמין קייטרינג מעשנות מחברה מקצועית המתמחה בצליית ובעישון נתחי בשר עסיסיים, דגים, ירקות ועוד. חובבי בשר, וכל מי שמבין בבשרים איכותיים, יודעים כי בשר מעושן הוא הטעים ביותר, אך נדרשת מומחיות כדי לעשן בשרים.

למעשה, בשר מעושן נחשב לאחד הטעימים והנימוחים ביותר, כל מי שטועם בשרים מעושנים זוכה לחוויה קולינרית ייחודית ונפלאה, ובשיטת העישון אפשר להפוך גם נתחי בשר רגילים ולא יקרים למעדן מדהים. עם זאת בקייטרינג לאירועים מעשנים רק נתחים איכותיים וכשרים הנבחרים בקפידה. הבשר המעושן נימוח בפה, הוא רך וקל לפרק את הבשר מהעצם, בדרך כלל משרים את נתחי הבשר במרינדה מיוחדת, וכך משדרגים את הטעם ונהנים גם מארומה ייחודית.

תפריט מעשנות לאירוע מנצח ובלתי נשכח
כדאי לדעת כי טכניקת עישון הבשרים אינה חדשה, כבר בתקופת האבן החלו לעשן בשרים כאמצעי לשימור שלהם. שיטת העישון מלווה את האדם לאורך ההיסטוריה, זו הייתה אחת הטכניקות הנפוצות להכנת ולשימור בשרים לפני המצאת המקרר הביתי. כיום, ממשיכים לעשן בשרים במעשנות בעיקר בגלל הטעם והמרקם הייחודי, תהליך העישון מתחיל בבחירה נכונה של נתחי הבשר, לרוב משרים את הבשר במרינדה ולאחר השריה ממושכת צולים את הבשר במעשנה במשך 3-5 שעות, בטמפרטורה גבוהה של כ-80 עד 100 מעלות צלזיוס.

המעשנה עצמה נראית כמו דוד גדול, בתא התחתון מבעירים בולי עץ, שבבים (נסורת) ופחמים, ובתא העליון מניחים או תולים על קרסים את נתחי הבשר, הדגים, הירקות ואפשר לעשן גם טופו כדי להשביע את הטבעונים בחבורה.

שלב ההכנה לקראת העישון הוא השלב הקריטי ביותר, לכן צוות חברת הקייטרינג מטפל במיומנות בנתחי הבשר, משרה נתחים שונים במרינדות איכותיות וכשעתיים לפני תחילת האירוע יש להדליק את המעשנות. לכן, כאשר מזמינים קייטרינג מעשנות חשוב לזכור כי צוות החברה חייב להגיע כמה שעות לפני תחילת האירוע כדי להשלים את ההכנות הנדרשות ולהתחיל בעישון הבשר, מאחר וזהו תהליך ממושך האורך לפחות שלוש שעות, יש נתחים הזקוקים ליותר זמן במעשנה, לדוגמה נתחי אנטרקוט המחייבים צלייה איטית וממושכת של 3-5 שעות.

שלב ההכנה כולל הבערת גזרי עץ כדי להכין גחלים לוחשות, יש להכין כמות גדולה של גחלים, ולאחר מכן מכניסים אותם לתא התחתון במעשנה. חשוב לווסת את העשן הנוצר במעשנה ולדאוג לכניסת אוויר לצורך ויסות נכון כדי לצלות ולעשן נכון את הבשרים במידה הרצויה וכדי להשיג את הטעם אותו רוצים להשיג.

אירוע עם מעשנות מבטיח לכם ולאורחים חגיגה מושלמת ובלתי נשכחת, הריח הנפלא של הבשרים נישא באוויר, והמראה של המעשנות והגרילים הפועלים מושך את כל המוזמנים להגיע לדוכנים השונים ולטעום בשר מעושן, ירקות מעושנים ועוד.

מה כולל תפריט קייטרינג מעשנות?
חברת הקייטרינג מאסטר מיט מתמחה בעישון וצליית בשרים, החברה מציעה מגוון תפריטים לכל סוגי האירועים. חשוב לציין כי קייטרינג מעשנות מתאים לאירועים המתקיים בחוץ, אפשר להוסיף לתפריט גם עמדות ברביקיו כדי להציע למוזמנים תפריט בשרים עשיר ומגוון. תפריט המעשנות מבוסס על עישון עופות, נתחים מובחרים ואיכותיים של חזה הודו, בריסקט, כתף כבש, אווז, אנטרקוט, צלעות, נקניקיות ועוד. אפשר לעשן במעשנות שלנו גם דגים מסוגים שונים, ירקות כמו חצילים, בצלים, עגבניות וקישואים, ואם יש בקהל המוזמנים טבעונים וצמחונים ניתן לתכנן גם עבורם תפריט הכולל נתחי טופו וירקות מעושנים.

מעבר לנתחי הבשר המעושנים התפריט לאירוע שלכם כולל תוספות מעניינות וטעימות כמו תפוחי אדמה בתיבול עדין עם ארומה נפלאה של אש ועשן, שעועית ירוקה מוקפצת וכדומה. כמו כן, יש מבחר סלטים לבחירה, בדרך כלל בוחרים 4 סלטים, למשל סלט קישואים על האש, פלחי בטטות העוברים צלייה על האש הגלויה בתוספת תיבול עדין ושמן טימין, סלט פלפלים קלויים, סלט שורשים ועוד.

אפשר לשדרג את התפריט עם תוספות חמות נוספות, סלטים שונים – כולם טריים ומוכנים באותו יום, צליית כבש שלם או חצי כבש על מדורה, סטייקים הנצלים על האש ויש גם קינוחים מתוקים לסיום מושלם של הארוחה.

אנחנו במאסטר מיט מפיקים עבורכם אירוע איכותי וברמה גבוהה, אין כמו בשרים וירקות מעושנים כדי ליהנות מאוכל טעים ומהאווירה הייחודית כאשר המעשנות שלנו פועלות ברקע והופכות לאטרקציה ייחודית בפני עצמה.

אולי יעניין אתכם גם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp
בית / הבלוג / פוסט