pic25

קייטרינג בשרי יוקרתי

הפקת אירוע משפחתי או עסקי מתחילה בבחירת מקום מתאים ובהכנת רשימת מוזמנים. אחרי שבחרתם גן אירועים יוקרתי או לוקיישן אחר, עליכם לדאוג לצלם אירועים, לתקליטן, לאטרקציות מדליקות ובעיקר עליכם לבחור נכון את חברת הקייטרינג. המוזמנים מצפים לאירוע מהנה ואקסקלוסיבי עם אוכל טעים, וכדי שהאירוע שלכם ינחל הצלחה וכולם ימשיכו לדבר עליו עוד הרבה זמן – כדאי גם לכם להזמין קייטרינג בשרי יוקרתי מחברת מאסטר מיט.

הפקת אירוע משפחתי או עסקי מתחילה בבחירת מקום מתאים ובהכנת רשימת מוזמנים. אחרי שבחרתם גן אירועים יוקרתי או לוקיישן אחר, עליכם לדאוג לצלם אירועים, לתקליטן, לאטרקציות מדליקות ובעיקר עליכם לבחור נכון את חברת הקייטרינג. המוזמנים מצפים לאירוע מהנה ואקסקלוסיבי עם אוכל טעים, וכדי שהאירוע שלכם ינחל הצלחה וכולם ימשיכו לדבר עליו עוד הרבה זמן – כדאי גם לכם להזמין קייטרינג בשרי יוקרתי מחברת מאסטר מיט.

קייטרינג בשרי כבחירה המושלמת לאירועים יוקרתיים
ישראלים ידועים כחובבי בשר מושבעים, לכן קייטרינג בשרי נחשב לבחירה נכונה והמתאימה ביותר לאירועים משפחתיים ועסקיים. יחד עם זאת, ישנם הבדלים מהותיים בין תפריט בשרי רגיל המוצע על ידי רוב חברות הקייטרינג, לבין תפריט גורמה המבוסס על נתחי בשר הנצלים במיומנות על ידי גרילמנים מקצועיים, בטכניקות צלייה שונות, לרבות טכניקת העישון המבטיחה לכם בשרים רכים, טעימים ונימוחים בפה.

תפריט בשרי יוקרתי כולל מבחר נתחי בשר באיכות גבוהה, הבשר מהווה את המנה העיקרית ולצד הבשרים העסיסיים מגישים תוספות חמות, סלטים, לחמים ומאפים טריים. קייטרינג בשרי מבוסס על אהבה עמוקה ואמיתית לבשר, את התפריט מתאימים לסוג האירוע ולכמות המשתתפים. צוות של עובדים מיומנים מגיע למקום האירוע כמה שעות לפני תחילתו כדי להתחיל בהכנות הנדרשות לצליית הבשרים על האש, והעובדים מטפלים במקצועיות בנתחי הבשר ומתבלנים אותם עם תבלינים משובחים כדי להבטיח ארוחה בשרית טעימה ומשביעה.

בין אם אתם מתכננים אירוע משפחתי בגן אירועים יוקרתי, ובין אם אתם מתכננים אירוע אקסקלוסיבי בחוף הים, בפארק ירוק או בחיק הטבע – קייטרינג בשרי הוא הפתרון הנכון והמתאים ביותר עבורכם. לכן, עליכם לבחור חברת קייטרינג המתמחה בבשרים ומציעה תפריטים מגוונים עם מנות גורמה. מעבר לצלייה הנכונה של נתחי הבשר, חברת הקייטרינג מחויבת לסטנדרטים גבוהים, לשירות איכותי וליחס אישי וחם לכל האורחים.

חגיגת בשרים נפלאה
הצלחת האירוע תלויה באיכות המנות והאוכל המוגש לאורחים, אין להקל ראש בבחירת הקייטרינג, וכיום כבר כולם יודעים כי קייטרינג בשרי יוקרתי מתאים לאירועים השונים ומבטיח חוויה בלתי נשכחת לכולם. כאשר מחליטים להפיק אירוע משפחתי או עסקי בסגנון יוקרתי חשוב לבחור נכון את חברת הקייטרינג ויש להשקיע זמן ומחשבה בבחירת המנות שיוגשו במהלך האירוע.

חברת הקייטרינג מאסטר מיט תסייע לכם לבנות תפריט עשיר ומגוון בהתאמה למאפייני האירוע המתוכנן, כל לקוח זוכה לייעוץ קולינרי ולליווי אישי צמוד של עובדי החברה. כחברת קייטרינג מובילה, מאסטר מיט מקפידה על סטנדרטים גבוהים מבחינת שירות, ניקיון, כשרות ואוכל גורמה. ניתן לבחור מתוך התפריטים המוכנים או לתכנן תפריט בשרי מותאם אישית.

תפריט בשרי יוקרתי כולל מנות פתיחה איכותיות לשלב קבלת הפנים, ההמלצה שלנו לבחור מנות פתיחה כמו נקניקיות צ'וריסו עם מטבל חרדל, עראייס במילוי בשר בקר איכותי ומתובלן, טורטיות במילוי בשר מעושן וירקות, פרוסות של נתחי בשר מעושנים ועוד. למנה העיקרית כדאי לבחור תפריט הכולל לפחות 4 סוגי בשרים, למשל נתחי אסאדו בעישון ממושך של 7-8 שעות, עוף שלם במרינדה העובר צלייה מבוקרת על גריל פחמים או גז, נתחי אנטרקוט העשויים במידה הרצויה על האש,  צלעות, קבב מזרחי המכיל שומן כבש איכותי, וכדאי להזמין גם אסאדו בסגנון ארגנטינאי מעל מדורה.

אמנם הבשר האיכותי מהווה את רוב הארוחה, אך אין לשכוח גם תוספות חמות בצד ומספר סלטים טריים ורעננים, לחם הנאפה במקום, שתייה, אלכוהול המתאים לסוגי הבשר השונים וקינוחים.

חברת קייטרינג המציעה תפריט בשרי יוקרתי אחראית על הפקת האירוע, העובדים דואגים להגיע כמה שעות לפני שלב קבלת הפנים כדי להפעיל את המעשנות ולעשן בשרים איכותיים במשך 3-4 שעות לפחות, וכדי לטפל בבשרים, לקצוץ סלטים, להכין מדורה לצליית אסאדו בסגנון ארגנטינאי מסורתי, לאפות לחמים ופיתות בטאבון ולהקים דוכני מזון מעוצבים.

הגשת האוכל באירוע יכולה להיות באמצעות מלצרים אדיבים, אך ההמלצה היא להקים דוכני מזון בעיצוב אלגנטי. כך המוזמנים עוברים מדוכן אחד לאחר ונהנים מנתחי הבשר המעולים ומחוויה קולינרית ייחודית ומרגשת. דוכני המזון מהווים אטרקציה יוקרתית באירוע וכולם נוהרים אליהם כדי לצפות בגרילמנים המנוסים וכדי לטעום את נתחי הבשר העסיסיים והטעימים.

אם גם אתם מעוניינים בקייטרינג בשרי יוקרתי – הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון או להשאיר פרטים ליצירת קשר באתר, ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אולי יעניין אתכם גם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp
בית / הבלוג / פוסט