שף בשרים

המדריך לבחירת ספק בשר למסעדות

שוק הבשר בישראל נשלט על ידי מספר שחקנים מוכרים כמו תנובה ודבאח, אך שפים ובעלי מסעדות, כמו גם חברות הקייטרינג המובילות, לעולם לא יסתפקו בבשרים בסיסיים, טריים או קפואים. יש ספקי בשר מקצועיים למסעדות ולחברות הקייטרינג, ביניהם בוטיק הבשר מאסטר בוצ'ר של חברת מאסטר מיט והקצב הידוע רפאל.

אין להתפשר בבחירת ספק הבשר שלכם למסעדה, לכן אנחנו במאסטר מיט החלטנו לסייע לכם לבחור נכון ספקי בשר, וכל שעליכם לעשות הוא לשים לב לקריטריונים הבאים כדי לקבל נתחי בשר איכותיים ועסיסיים באופן שוטף ובהתאמה מושלמת לדרישות המיוחדות שלכם. הקריטריונים החשובים לבחירת ספק בשר למסעדה:

  • טריות הבשרים – מסעדה מקצועית ואיכותית תשקיע בנתחי בשר טריים הנרכשים ממגדלי בקר מנוסים ברמת הגולן. אין להכין מנות בשריות במסעדה מוערכת מנתחים קפואים שניתן לרכוש ברשתות השיווק או אצל ספקי בשר רגילים, יש הבדל משמעותי בטעמים ובאיכות המנה כאשר צולים בשר טרי משובח
  • זמני אספקה – מומלץ לעבוד עם ספקי בשר המסוגלים לספק לכם את הסחורה תוך זמן קצר מרגע ההזמנה, בלי להתפשר על איכות. ספק בשר מקצועי דואג לנתחי בשר טריים באופן שוטף כדי לעמוד בדרישות של המסעדות ושאר הלקוחות, הספק מתייחס גם לעונות ולתקופות לחוצות יותר במסעדות, למשל לקראת החגים, לכן הוא דואג למלאי גדול לקראת הביקוש הצפוי ונערך בהתאם לתקופות הלחוצות אצל לקוחותיו
  • מחירים משתלמים – ישנם הבדלים משמעותיים במחירי נתחי הבשר אצל ספקים שונים, לכן מומלץ לערוך סקר שוק מקיף ולהשוות מחירים בין כמה ספקים אמינים. המטרה היא למצוא ספק בשרים איכותי המציע מחירים אטרקטיביים, כך שורת הרווח במסעדה תגדל והעסק זוכה לגידול ברווחים בלי לפגוע באיכות וטריות המנות.


ספק בשר עם ניסיון וידע

אחד הקריטריונים החשובים והעיקריים לבחירת ספקי בשר למסעדות ולחברות קייטרינג הוא ותק בענף. יש אטליזים ברחבי הארץ המנוהלים על ידי דור שני או שלישי של קצבים, הניסיון והידע הרב שדורות הקצבים רכשו בא לידי ביטוי בבחירה נכונה של נתחי בשר, בחיתוכים מדויקים ובזמני אספקה מהירים.

חשוב לציין כי רוב הקצבים ובעלי האטליז מוכרים את הבשרים בעיקר ללקוחות פרטיים או למסעדות קטנות מקומיות, אך מסעדה גדולה או מסעדת שף המתמחה בבשרים חייבת לבצע הזמנות גדולות ולא יכולה להסתמך על אטליז קרוב בלבד. הפתרון המומלץ הוא להזמין את נתחי הבשר ממפעל מאסטר בוצ'ר. המפעל הוקם על ידי צוות חברת הקייטרינג מאסטר מיט יחד עם הקצב המנוסה רפאל, אחד הקצבים המוכרים והמוערכים ביותר בישראל לאור ניסיונו הרב והוותק שלו בענף –  מעל 25 שנה.

הזמנת בשר למסעדות ממאסטר בוצ'ר מבטיחה נתחים טריים המגיעים ממגדלי בקר מעולים בארץ ובעולם, חיתוך נכון של נתחי הבשר, עישון בשרים על ידי אנשי מקצוע מיומנים, זמני אספקה מהירים, אזור חלוקה גדול ומחירים משתלמים.

אתם יכולים להזמין למסעדה שלכם מגוון נתחי בשר לבישול, לצלייה על האש, למנגל ולמעשנה. במאסטר בוצ'ר מספקים רק בשר כשר ואיכותי ממגדלים מובילים ומקצועיים, וניתן לבצע הזמנה גם באתר המכירות וליהנות ממשלוח מהיר עד בית העסק.

היתרונות ברכישת בשרים למסעדת מספק מעולה כמו מאסטר בוצ'ר הם:

  • היצע גדול של נתחים טריים
  • כשרות מלאה בהשגחה
  • מלאי זמין ותמידי גם בתקופות לחוצות במסעדות
  • מבחר גדול של נתחים מיושנים
  • בשרי פרמיון שלא ניתן להשיג במקומות אחרים
  • מחירים תחרותיים ואטרקטיביים
  • משלוחים מהירים
  • ייעוץ מקצועי על ידי מאסטר קצבים מנוסים
  • הזמנה מהירה באתר מכירות באינטרנט
  • מבצעים משתלמים כל השנה

    לסיכום, אם אתם מחפשים ספק בשר איכותי למסעדות – כדאי גם לכם להזמין את כל הבשרים ממאסטר בוצ'ר, כך תשדרגו את החוויה הקולינרית לאורחים במסעדה, תיהנו משירות מקצועי ויעיל, תוזילו עלויות ותשפרו את רווחיות המסעדה.

אולי יעניין אתכם גם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp
בית / הבלוג / פוסט