חציל ולחמים על האש

קייטרינג בשרי בחצר עם שף על האש – חצילים על האש

כל ברביקיו טוב צריך להכיל מרכיבים שונים של מזון היוצרים ביחד את הטעם המושלם. אחד הרכיבים שחובה לשים על האש לצד העגבניה והבצל הוא כמובן החציל.

חצילים על האש מקובלים במדינות רבות במזרח התיכון ובפרט בתורכיה, שם הם נקראים קוזלנמיש פולטוז'ן. הכנתם קלה ומהירה והתוצאה תאווה לחיך. ניתן להכין מהם את הבאבא גנוש המפורסם ואפילו דמוי כבד קצוץ בתיבול הנכון.
חשוב להתחיל מחצילים שנראים טוב, כי כמו בכל דבר שעולה על האש, צריך להתחיל מחומר גלם טוב.
המדריך המקוצר לבחירת חציל לצלייה על האש: שיהיה קל, בצבע אחיד ובגודל סביר. חצילים ענקיים, גמדיים או בעלי כתמים לא ייתנו לכם את התוצאה שאתם מעוניינים בה.

ועכשיו למלאכת הצלייה:
אם אתם משתמשים בגריל פחמים, רצוי שהגחלים תהיינה לוחשות ובטמפרטורה גבוהה. ניתן להשתמש גם בלהבה פתוחה של הגז הביתי, רק קחו בחשבון שתהליך צליית החצילים על האש עלול להיות מלכלך למדי, כך שרצוי לנקוט באמצעי הגנה על התנור לפני שמתחילים. לשים על האש ולסובב כל דקה שתיים. תוך עשר דקות יהיו לכם חצילים על האש ממש כמו בקייטרינג על האש בשרי. להוריד מהאש לצלחת עמוקה ולסנן נוזלים בזהירות.
בכדי לא להיכוות, רצוי לתת לחצילים להתקרר מעט. באופן כללי הוא יהיה טעים יותר לאחר זמן מה ולא מיד איך שהורדתם אותו מהאש.
עכשיו הזמן לפתוח את החצילים, להוציא מהם את התוכן ולהכין מהם סלט טעים. אם תרצו אפשר אפילו לחצות לשניים, להוסיף כמות יפה של טחינה ועגבניות קצוצות ויש לכם יופי של מנה להתענג עליה ליד הבשר.
דבר נוסף שחשוב לתת עליו את הדעת הוא כמובן התיבול. חציל מאוד דומה לבשר, כך שניתן להשתמש בכל תיבול שהייתם משתמשים בו לבשר על האש כשאתם מכינים חצילים על האש. לדוגמא, שום כתוש, פלפל חריף, מלח, פלפל, פפריקה, תערובות תבלינים, שמן זית ועוד.
והכי חשוב, לעשות את הכל באהבה, זה התבלין הסודי של כל שף טוב.
אז שיהיה בתיאבון,
"מאסטר מיט" – גרילמן ושף על האש

אולי יעניין אתכם גם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp
בית / הבלוג / פוסט