בשר נחתך

קייטרינג על האש לאירועי חברה

כמו בכל אירוע, גם באירועי חברה לאוכל יש תפקיד חשוב ומרכזי. אירועי חברה יכולים להתקיים במהלך שעות הבוקר והצהריים כימי עיון או ימי חברה, והם יכולים להתקיים גם בשעות הערב, ובשני המקרים, תוכלו להזמין קייטרינג על האש לאירועי חברה ולדאוג לכך שהעובדים שלכם יוכלו להתמקד במה שחשוב על בטן מלאה.

כמו בכל אירוע, גם באירועי חברה לאוכל יש תפקיד חשוב ומרכזי. אירועי חברה יכולים להתקיים במהלך שעות הבוקר והצהריים כימי עיון או ימי חברה, והם יכולים להתקיים גם בשעות הערב, ובשני המקרים, תוכלו להזמין *קייטרינג על האש לאירועי חברה* ולדאוג לכך שהעובדים שלכם יוכלו להתמקד במה שחשוב על בטן מלאה.

מה כולל קייטרינג על האש לאירוע חברה?
קייטרינג זה אינו שונה במאומה מכל קייטרינג בשרי אחר, למעט העובדה שבמרבית המקרים מדובר בקייטרינג בהיקפים קטנים יותר, ובדרך כלל מוגש גם בשעות שונות מהשעות הנהוגות בעולם האירועים – במיוחד בשעות הצהריים.

יחד עם זאת, אם חשוב לכם להפגין את הערכתכם לעובדים, אם חשוב לכם להגיש להם אוכל מיוחד ברמת גורמה, אתם בהחלט יכולים למקד את הקייטרינג שתזמינו סביב מנות ייחודיות בהתאמה אישית, ואז מדובר כבר באוכל בליגה אחרת, שאינו נהוג במרבית האירועים הרגילים, אך יכול מאוד להתאים לאירוע חברה.

המונח קייטרינג בשרי הוא למעשה מונח גג, שיכול לכלול סוגים שונים של מנות בשריות, החל ממנות בשריות ביתיות מבוססות בישול וטיגון, ועד בשר על האש ואסאדו. כמובן שבנוסף למנות הבשריות, כולל הקייטרינג את כל המרכיבים המשלימים לרבות סלטים חיים וסלטים מבושלים, תוספות כיד המלך, מתבלים, רטבים, משקאות וכמובן קינוחים לא חלביים.

איך בוחרים את החברה הנכונה לאירוע?
ישנן לא מעט חברות ולא מעט ארגונים המעוניינים לייצר לאירוע שלהם חבילת קייטרינג ייחודית, שמשקפת את הסטנדרטים של הארגון ואת ערכי המותג שלו. על כן, חשוב שהחברה המספקת את הקייטרינג תדע גם לסטות מהתפריט הרגיל שלה, ולבנות יחד עם הלקוח ובשיתוף צוות קולינרי מתאים, את המנות המתאימות ביותר עבור הלקוח הספציפי.

התאמה זו תתבסס גם על העדפות הלקוח וגם על מאפיינים נוספים כמו השעות בהן נערך האירוע והשעה בה יוגש האוכל. כמו כן, חברת הקייטרינג צריכה לקחת בחשבון שיקולים נוספים כמו אופי האירוע. כך למשל, אם מדובר ביום עיון, חשוב שהעובדים יישארו ערניים דיים גם לאחר ארוחת הצהריים, ואיש מקצוע בתחום הקולינריה ידע איך להרכיב מנות שגם תספקנה את חוויית האוכל המבוקשת וגם תשארנה את העובדים ערניים להמשך האירוע.

ומה לגבי כיבוד?
מן הסתם, כאשר אתם עורכים אירוע חברה, האוכל לארוחה המרכזית הוא לא האוכל היחיד שתגישו באירוע. כך למשל, אם האירוע מתחיל בבוקר, עליכם להגיש גם כיבוד בוקר לעובדים, וכן להעמיד עמדת קפה עם עוגות וחטיפים, ממנה יוכלו העובדים לנשנש לאורך האירוע.

במקרים מסוימים, תימנע חברת הקייטרינג הבשרי לספק גם את מרכיבי האוכל האחרים לאירוע, מכיוון שמטעמי כשרות היא מנועה מלעסוק בארוחות חלביות, אך מרבית חברות הקייטרינג, המתמחות בתחום של קייטרינג בשרי ככלל וקייטרינג על האש בפרט, יודעות לספק גם פתרונות לשלבים האחרים של האירוע, לרבות ארוחות בוקר חלביות ועמדות קפה עשירות ומגוונות.

לפני שאתם מזמינים קייטרינג לאירוע החברה שלכם, בדקו כמה אפשרויות בשוק וודאו כי החברה ממנה אתם מזמינים את הקייטרינג, מכירה את התחום של קייטרינג בשרי לאירועי חברה, ואף מתמחה בו באופן ספציפי.

לא זו בלבד שהתמחות זו תבטיח לעובדים שלכם ולכם חוויית אוכל ואירוח טובה יותר, משביעה יותר ומהנה יותר, אלא שהיא גם תפתח בפניכם אפשרויות חדשות לבניית תפריט ייחודי המותאם במיוחד בשבילכם, אפשרויות שאתם כלל לא חושבים עליהן ושחברות אחרות לא תדענה בכלל להציע לכם.

אולי יעניין אתכם גם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp
בית / הבלוג / פוסט