עמדת אוכל

קייטרינג על האש לבר ובת מצווה

הבן או הבת הגיעו לגיל המצוות ואתם רוצים לערוך עבורם אירוע יוצא דופן ובלתי נשכח? לאירוע כזה חייבים להיות כמה וכמה מרכיבים המכסים את חוויית האירוח כולה ובונים אווירה שלמה, אך באופן ספציפי, קייטרינג על האש לבר ובת מצווה יכול לשדרג כל אירוע, ולהיחרט בראשם של האורחים כמרכיב המהנה ביותר ולא רק בטעם, אלא גם בריח המנגל, שכולם כל כך אוהבים.

הבן או הבת הגיעו לגיל המצוות ואתם רוצים לערוך עבורם אירוע יוצא דופן ובלתי נשכח? לאירוע כזה חייבים להיות כמה וכמה מרכיבים המכסים את חוויית האירוח כולה ובונים אווירה שלמה, אך באופן ספציפי, *קייטרינג על האש לבר ובת מצווה* יכול לשדרג כל אירוע, ולהיחרט בראשם של האורחים כמרכיב המהנה ביותר ולא רק בטעם, אלא גם בריח המנגל, שכולם כל כך אוהבים.

הייחודיות של קייטרינג על האש
על האש היא חוויה שכל ישראלי מכיר. בפיקניק, על המרפסת, ברחבת הדשא השכונתית, ישראלים עושים על האש כל הזמן ובכל מקום. זה אומר שישראלים מאוד אוהבים על האש, ועדיין, כאשר הם מגיעים לאירוע, הם מצפים לחוות אולי משהו שהם לא מכירים, משהו טוב יותר ונכון יותר עבורם. בניגוד למרבית סוגי הקייטרינג, *קייטרינג על האש* לבר ובת מצווה הוא גם קייטרינג שבונה אווירה. נתחי הבשר הגדולים, צורת ההגשה וכמובן ריח העשן המתפזר בכל מתחם האירוע, כל אלה בונים חוויה ואווירה, שהאורחים שלכם לא ישכחו.

האם זה מתאים לבר או בת מצווה?
התשובה היא בהחלט כן, ובתנאי שהחלטתם לערוך אירוע שבו מוגש קייטרינג. אירוע בת או בר מצווה ניתן לקיים גם במועדון נוער, ובמקרה כזה נהוג יותר להזמין כיבוד קל, אך אם אתם כבר עורכים אירוע למשפחה ולחברים, אפילו אם אתם עורכים אותו בביתכם הגדול, קייטרינג על האש לבר ובת מצווה הוא בהחלט פתרון מתאים, וכאמור לא רק מתאים, אלא גם יוצר חוויה ואווירה כפי שאף קייטרינג אחר לא יודע. אוכל בשרי על האש אהוב לא רק על אנשים מבוגרים, אלא גם על בני נוער, כך שגם חבריהם של בינכם או ביתכם יוכלו ליהנות מהאוכל ומהחוויה כולה באותה המידה בדיוק.

כמה עולה קייטרינג על האש לבר ובת מצווה?
עלות קייטרינג על האש לבר ובת מצווה יכולה להשתנות מאוד מאירוע לאירוע, בהתאם להעדפות הלקוח. ככלל, לטובת האירוע של בינכם או ביתכם תוכלו להעמיד קייטרינג על האש ברמה של אירוע גדול ומפואר, אם כי במקרים רבים מדובר בקייטרינג מעט יותר מצומצם מזה שנהוג למשל בחתונות. לטובת האירוע תוכלו להזמין את המרצדס של הקייטרינג הבשרי, הלוא הוא אסאדו, או שתוכלו להזמין קייטרינג על האש בסיסי יותר, שגם הוא יכניס לאירוע שלכם טעמים יוצאי דופן, אך יכלול מנות פשוטות יותר ונתחי בשר פשוטים יותר, כך שהמחיר יתאים יותר לתקציב של אירוע בר או בת מצווה.

בכל מקרה, עלות קייטרינג על האש לבר או בת מצווה יכולה להשתנות מאוד מחברה לחברה, ולכן מומלץ לערוך בדיקה בקרב כמה חברות, וכן לבצע השוואת מחירים. בהשוואה זו חשוב להשוות בין אותו מוצר בדיוק. זאת אומרת, שאם אתם מקבלים הצעה גבוהה אבל בהצעה נכללים נתחי בשר איכותיים מבשר טרי, ותוספות יקרות ועושר של סלטים, לא תוכלו להשוות את ההצעה להצעה זולה יותר אך גם יותר אנמית. וודאו כי אתם משווים בין ההצעות בצורה חכמה, ועל פי הצורך החליטו על כמה מרכיבים מרכזיים שסביבם תבקשו את הצעת מחיר, רק כדי לבדוק מי יודע להציע מה ובכמה.

 

אולי יעניין אתכם גם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp
בית / הבלוג / פוסט