שף מצלחת

שף פרטי על האש

האירוע מתקרב, ולא תמיד יש לאנשים זמן להתעסק עם כל נושא האוכל והגשתו לאורחים. בשל זאת, שף פרטי שיתפקד על המנגל, הוא מצרך חשוב ביותר. הואילו לשכור את הטובים ביותר עבור קייטרינג בשרי, ותצאו מורווחים מכל הכיוונים.

האירוע מתקרב, ולא תמיד יש לאנשים זמן להתעסק עם כל נושא האוכל והגשתו לאורחים. בשל זאת, שף פרטי שיתפקד על המנגל, הוא מצרך חשוב ביותר. הואילו לשכור את הטובים ביותר עבור *קייטרינג בשרי*, ותצאו מורווחים מכל הכיוונים.

מה יותר טוב ממומחי בשר אמיתיים ש"יושבים" על המנגל, ומתפקדים עליו לכל אורך האירוע ועד אחרון הסועדים? עבור חובבי הבשר האמיתיים, קייטרינג בשרי חייב לכלול שף שמבין מה הוא עושה, היות ואנשים מרגישים תוך שניות ספורות באם מדובר בבשר איכותי או לא, באם מדובר בבשר שנצלה ויושן כמו שצריך או לא וכו'. באופן כללי, תוך שניות אפשר להבין האם השף אוהב את עבודתו. יש כאלה היגידו שלפי הריח כבר, אפשר להבין אם השף יודע מה הוא עושה על הגריל. מאסטר מיט היא חברת קייטרינג בשרי שמעניקה את שירות ויחס ללא דופי, מקצוענות אמיתית על הגריל ומפיקה אירועים מושלמים. הצטרפו לרשימת הלקוחות השבעים והמרוצים של החברה.

קייטרינג שף פרטי בשרי
הבחירה בחברה מקצועית ועתירת ניסיון בהפקות אירועים, בהכרח תוביל לכך שתייעלו את הזמנים שלכם, ותחסכו בלא מעט אנרגיה אשר נוטה להתבזבז על הכנת מטעמים, או הובלת המזון ממסעדות שונות ומרכזי אוכל. השף הפרטי מגיע עד אליכם עם כל הציוד הנדרש ויותר מכך, תוך שהוא "חמוש" בצוות שדואג לכל פרט ופרט בכדי שכל האורחים ייצאו שבעים ומחויכים.

קייטרינג בשרי הוא מעין מינוח כללי עבור סגנונות אוכל רבים, כך שתוכלו להזמין קייטרינג בשרי ישראלי, ארגנטינאי, צרפתי או איטלקי, תאילנד, יפני ועוד. אחת הבחירות היותר מומלצות, היא הבחירה בקייטרינג מסוג אסאדו, שהוא כמובן אחד מסוגי הקייטרינג היותר פופולאריים ומבוקשים על ידי אנשים רבים מכל שכבות האוכלוסייה. זכרו, אתם לא מזמינים רק את סוג המזון והבשר, אלא גם את הצוות שצריך להיות מאוד אחראי ויעיל, שירותי ואדיב. בכדי לבחור את התפריט האידיאלי, תוכלו ליצור קשר ישיר עם השף הפרטי שלכם, ולבנות יחד עמו את התפריט עבור האירוע הקרב לבוא.

שף פרטי ליצירת חוויה 
השפים הפרטיים באירוע שלכם, הם שפים שישמחו ליצור את הקשר הנכון עם האורחים, להסביר על מנות הבשר אם אורחים מתעניינים בהן, לחייך בלי הרף ולשמוח יחד עם האירוע. בחירת שף פרטי תוביל לכך שהשף יהיה חלק בלתי נפרד מהאירוע שלכם ומהחוויה שהאורחים מצפים לה.

אגב, אם כבר דיברנו על מה שהאורחים מצפים לו, בדרך כלל אנשים יצפו למנות בשריות. אוכל בשרי הוא אוכל שידוע בתור אוכל מנחם וכיפי, משביע ומגרה את כל החושים. אם תגישו פיצה ופלטות גבינות באירוע הקרוב, יכול להיות שחלק המאורחים יהיה מבסוטים עד השמיים, אך גם קיים סיכוי גבוה שרוב האורחים יתאכזב מבחירתכם. כשאנשים מגיעים לאירועים, הם מצפים ל-א-כ-ו-ל !

מעשנים בשר במקום עם שף פרטי
בתוספת של כמה שקלים נוספים, תוכלו אפילו לבקש מהשף שלכם לפתוח מעשנה במקום האירוע! שזו כבר ממש חוויה בפני עצמה, היות והעישון של הבשר מתבצע במקום בעזרת ציוד ייעודי ומיוחד עבור העניין. בדרך כלל, אנשים מבלים דקו ארוכות אל מול המעשנה בניסיונות להבין בדיוק כיצד היא פועלת ומה מיוחד בה. המעשנה, עשויה להיות חלק מהתפאורה שחברת הקייטרינג מביאה עמה בכדי לעניין את האורחים ולסקרנם. צרו קשר עם מאסטר מיט עבור ייעוץ חינמי, דברו עם השף הפרטי שלכם בכדי לבנות תפריט ולתפור את האירוע המושלם עבורכם ועבור האורחים.

אולי יעניין אתכם גם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp
בית / הבלוג / פוסט