pic35

קייטרינג גורמה לאירועים

כשעורכים אירוע משמעותי ומיוחד, לא כדאי להתפשר על סוג האוכל שאתם מגישים ועל איכותו ורמתו. האורחים תמיד יצפו למנות מגוונות ועשירות, וכאלו שמעניינות ומסקרנות כל חך וחך. קייטרינג גורמה לאירועים יכלול את כל הטעמים הייחודיים שאתם מצפים להם.

 

 

כשעורכים אירוע משמעותי ומיוחד, לא כדאי להתפשר על סוג האוכל שאתם מגישים ועל איכותו ורמתו. האורחים תמיד יצפו למנות מגוונות ועשירות, וכאלו שמעניינות ומסקרנות כל חך וחך. *קייטרינג גורמה לאירועים* יכלול את כל הטעמים הייחודיים שאתם מצפים להם.

ברוכים הבאים לאירוע המושלם שלכם, קייטרינג בשרי עם שף פרטי שאחראי על צלייה של בשר, עישון בשר והגשתו באופן שמגרה את העין הכי קפדנית. מעבר לנושא של ריפוד הבטן כיאות, הנראות חשובה גם כן, כך שמומלץ להסתייע בשירותיה של חברה לא פחות ממקצוענית אמיתית, אשר תספק את כל מה שהאירוע שלכם מצריך ודורש. מאסטר מיט היא חברת קייטרינג שמספקת שירותי צליית בשר באירועים, עישון בשר במעשנה מקצועית, אירועי שף פרטיים ועוד רבות. צרו קשר עם צוות מומחי הבשר של מאסטר מיט בכדי לקבל את הייעוץ החינמי והנכון עבור האירוע שלכם שקרב ובא.

מה כולל קייטרינג גורמה לאירועים?
בדרך כלל, קייטרינג גורמה יכלול מנות בשר איכותיות ביותר, נתחי קצבים, אסאדו (אסדו), צלייה של בשרים איכותיים, הגשת מנות בדוכני מזון אסתטיים ועוד. אחת מהאפשרויות הנחמדות, היא הצבה של מתקני צלייה שמעשירים רבות את הנראות הכללית של האירוע.

הבחירה הנכונה בשירות קייטרינג גורמה בשרי, בהחלט עשויה להוביל לשיפור כללי ניכר בנראות של האירוע שלכם, היות ומתקני הצלייה והעישון יוצרים תגובתיות רבה אצל האורחים. במילים פשוטות, הציוד המיוחד של חברת הקייטרינג יוביל ליצירת שיח בין האורחים, לתקשורת בין השפים לבין האורחים ועוד. הרי, בשורה התחתונה, הקשר האנושי הוא מרכיב מוביל ומשמעותי בבחירת כל שירות מכל סוג. השפים הפרטיים שלכם יובילו את האירוע בעודם מחויכים תמיד, ומוכנים לספק בכל רגע את השירות הכי טוב והיחס הכי חם ואדיב. מומלץ להתעניין לגבי דוכנים שמגישים מנות עראייס (מנה לבנונית ים תיכונית שכוללת פיתה או באגט ממולאים בבשר טחון, עבי תיבול וטחינה צלויה).

חווית גורמה כוללת באירוע  
בדרך כלל, האורחים בהחלט מצפים לבשר ופחות למנות צמחוניות מסוגים שונים. אין בכוונתנו להשמיץ סגנון כזה או אחר של קייטרינג אירועים, אך באופן כללי, אפשר להגיד בוודאות שרוב הסועדים בדרך כלל יצפו למזון עשיר ומגוון הכולל גם בשר.

אחת מההמלצות החמות, היא לערוך אירוע קייטרינג גורמה בשרי בטבע. מדובר בחוויה קולינארית אשר מטריפה א החושים של כלל האורחים, ומשלבת הנאה מושלמת בחיק הטבע הפסטורלי. רבים בוחרים באירועי קייטרינג בטבע, ומשלבים סוגים שונים של מנות גורמה בשריות, כמו אסדו בצלייה איטית. תענוג לחך ולנפש – מומלץ. אין כמו מזון גורמה בצל עצים, ביערות או במדשאות, זו חוויה שמשרה רוגע על הנפש למספר ימים טובים קדימה.

הסלטים הנלווים למנות הבשריות, הם סלטים מיוחדים שמושפעים ממגוון סגנונות קולינאריים מרחבי העולם, וכך גם מנות בשר הגורמה עצמן. באופן כללי, מנות הגורמה הבשריות שחברת מאסטר מיט מציעות עבור אירועי קייטרינג בשרי גורמה, הן מנות אשר מושפעות מסגנונות רבים וייחודיים מאוד. החברה מרכיבה את התפריטים בהתאמה אישית ללקוחות (אם נדרש), ותופרת את המנות המיוחדות ביותר עבור סגנונות מאוד מגוונים של אירועים. ניתן להסתייע בחברה עבור ייעוץ, במידה ואתם לא בטוחים באשר לסוג התפריט וסוג מזונות הגורמה שאתם מעוניינים להגיש באירוע הקרוב, כך שהמקצועיות של החברה מתחילה כבר בשיחת הטלפון הראשונה.

כל נתח בשר שמוגש על ידי החברה, נצלה ומיושן (מעושן) באופן פרטני ומיוחד, כך שהחברה תמיד תנסה להיות אחראית על כל ביס וביס של כל סועד וסועדת.

לא שצריך להגיד, אבל בתיאבון.

אולי יעניין אתכם גם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp
בית / הבלוג / פוסט