תמונה כללית

מתכננים ארוע עם בשר בבית? מה עושים?

הזמנתם אנשים לארוע בבית ובא לכם לפנק אותם בבשר טוב. איך מתכוננים? מה קונים? כמה קונים?

יש חשיבות לצורת ההגשה של הבשר. אם תגישו את הבשר בבת אחת, את כל המנות יחד תצטרכו פחות בשר אשר יוגש ליד לחמים, ממרחים, סלטים ותוספות כי אנשים יאכלו מהר וישבעו מהר והיינו ממליצים על לא יותר מ350 גר בשר לאדם בממוצע.
אבל וזה אבל גדול השיטה בה אנו ממליצים להגיש היא האסאדו. נכון אסאדו זה שם של נתח אבל מקורו בארגנטינה ושם אסאדו הכוונה לעל האש, ארוע עם בשר ולצורת ההגשה.
ב אסאדו אנו נגיש את המנות לאט לאט וכל פעם ייצאו מהגריל מנות שמוכנות ובכמות קטנה והאורחים יוכלו להנות ממספר מנות בזמן ארוך יותר וכך גם יאכלו כמות גדולה יותר ואז נמליץ לרכוש לפי 500 גר בשר לאדם בממוצע.
תמהיל נכון של מגוון בשר הכרחי להצלחת הארוע ולא מומלץ לערבב יותר מחמישה סוגי בשר זה מספיק מבחר.

  • תוכלו להתחיל בנקניקיות איכותיות כגון צ'וריסו או מרגז לפתיחת התיאבון עם איזה סלטון חרפרף ליד.
  • פרגיות במרינדה מהאש או מעושנות יהיו נהדרות להמשך הארוע לצד איולי נחמד.
  •  נתח איכותי כגון נתח הדנבר )לב ה אונטריב( או שייטל מעושן כבר כאן יעשה רושם וינחם את אלו שלא ירצו מהמנות הראשונות או למאחרים.
  • אנטרקוט תמיד בא טוב ואפשר. להוציא ממנו חלק כאן וחלק גם לפני כנשנושים. אפשר כסטייק צלוי טוב ואז לחתוך לפרוסות או כנתח שלם וממנו לפרוס פרוסות דקיקות.
  • כדאי לא למלא את האורחים בהתחלה בנתח שומני מומלץ להגישו אחרון. נתח האסאדו אותו אפשר להכין בגריל למשך כמה שעות או מעושן תמיד יעשה רושם וייתן פינאלה טוב לארוע מושלם.

כמה טיפים כלליים
🍖 אפשר ומומלץ להגיש סלטים טריים, ממרחים ותוספות אבל רצוי לא להגזים ולהגישם באמצע הארוחה כדי שמי שמגיע רעב לא ישבע מה'' מסביב''
🍖 צ'ימוצ' ורי מומלץ בחום ליד הבשר מדובר בתחמיץ של עשבים טריים שנכין מבעוד מועד וכדאי להגישו לצד כל הבשר שיוגש (מתכון כאן > /blog/73 ) 
🍖 בארוחות בהם יש מספר משתתפים גדול וכל הארוע עליכם מומלץ להגיש נתחים זולים יותר אשר גם ישביעו, יעשו שואו וגם לא ישברו לכם את הכיס 😜
🍖אל תשכחו להפציץ באלכוהול איכותי או קוקטייל מיוחד שירים את האווירה ויילך טוב ליד הבשר (הקליקו למתכון לקוקטייל שיתאים בול /blog/70 )

אולי יעניין אתכם גם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp
בית / הבלוג / פוסט