קייטרינג לחתונות קטנות

מה בדרך כלל הדבר הראשון שיעניין אתכם כשתגיעו לחתונה של מישהו קרוב? ובכן אם אתה לא משפחה מדרגה ראשונה כנראה שהדבר הראשון שתחשבו עליו יהיה האוכל. האם צריך לאכול לפני האירוע או לעצור בדרך חזרה במקום כלשהו? מה יהיה לאכול באירוע והאם זה יהיה מספיק טוב? האם אוכלים בעמידה או בישיבה? (משהו שעשוי להשפיע על נוחות האורחים והאם הם יאכלו), חלקם אפילו ישאלו את עצמם האם הסכום שהם רושמים בשיק יהיה שווה גם את הארוחה. ובכן, כדי שהאורחים שלכם יצאו שבעי רצון מהחתונה שלכם, גם אם מדובר בחתונה קטנה עם מספר מצומצם של אורחים, תצטרכו להגיע אליהם דרך הבטן. קייטרינג בשרי לחתונה שלכם עם חברת מאסטר מיט תהיה הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

מעוניינים בהצעת מחיר? השאירו פרטים

גלריית קייטרינג לחתונות קטנות

תפריטים מומלצים לקייטרינג לחתונות קטנות

את התפריטים הבאים לקייטרינג לחתונות קטנות בנינו לאחר מאות הפקות שביצענו בעשור האחרון אך כמובן שניתן להתאים כל תפריט בדיוק לצורך שלכם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp

אפשרויות שונות לבחירת קייטרינג לחתונה
כאשר אנו באים לבחור קייטרינג לחתונה שלנו, ודאי כאשר מדובר בחתונה קטנה עם מעט אורחים, נרצה שהאורחים כולם יהיו שבעי רצון ויהיה להם מה לאכול. בשל כך נבחן את האפשרויות השונות העומדות בפנינו, אופציות לשילובים מסוגננים, קינוחים, מנות ראשונות ועוד. כאשר מדובר בחתונה קטנה יש לרוב יותר אפשרויות בחירה אולם עדיין מדובר באפשרויות רבות וסביר להניח שלא תבחנו יותר מ2-3 סוגי תפריטים שונים. מרבית האורחים יתחברו לתפריט הבשרי ולכן בדרך כלל יהיה עדיף לבחור בתפריט זה, אולי בשילוב כמה מנות צמחוניות וסלטים כדי להתאים את התפריט לכל האורחים כמובן. אנו בחברת מאסטר מיט חיים ונושמים בשר, מתמחים בעבודה עם חומרי הגלם הבשריים החל משלב היישון והטיפול בחומרי הגלם, דרך תערובות, רטבים ותבלינים שאנו מכינים במיוחד לבשרים השונים ועד לאופן הטיפול בבשר רגע לפני, במהלך ולאחר שהוא יורד מהמנגל. 

כאשר אנו בוחרים קייטרינג לחתונה שלנו, ודאי כאשר מדובר בחתונה קטנה עם מעט אורחים, נרצה שהאורחים כולם יהיו שבעי רצון ויהיה להם מה לאכול. בשל כך נבחן את האפשרויות השונות העומדות בפנינו, אופציות לשילובים מסוגננים, קינוחים, מנות ראשונות ועוד. כאשר מדובר בחתונה קטנה יש לרוב יותר אפשרויות בחירה אולם עדיין מדובר באפשרויות רבות וסביר להניח שלא תבחנו יותר מ-2-3 סוגי תפריטים שונים. מרבית האורחים יתחברו לתפריט הבשרי ולכן בדרך כלל יהיה עדיף לבחור בתפריט זה, אולי בשילוב כמה מנות צמחוניות וסלטים כדי להתאים את התפריט לכל האורחים כמובן. אנו בחברת מאסטר מיט חיים ונושמים בשר, מתמחים בעבודה עם חומרי הגלם הבשריים החל משלב היישון והטיפול בחומרי הגלם, דרך תערובות, רטבים ותבלינים שאנו מכינים במיוחד לבשרים השונים ועד לאופן הטיפול בבשר רגע לפני, במהלך ולאחר שהוא יורד מהמנגל. 

היתרונות של קייטרינג בשרי באירוע החתונה שלכם
בשר הוא סוג אוכל שמדבר את רוב האנשים כיום ובעקבות כך גם ככל הנראה לרוב האורחים שלכם.
קייטרינג בשרי ישביע ויספק את האורחים שלכם הרבה יותר מסוגי קייטרינג אחרים. המגוון רחב יותר. המנות העיקרית משביעות יותר והאורחים שלכם יודו לכם על כך.
ניתן להפוך את השירות לאטרקציה עם גרילמנים ומנגלים גדולים במקום האירוע והכנת הבשרים במקום.
נחשב למזון יקר יותר בדרך כלל והאורחים יעריכו את החזר התמורה לשיק שלהם.
ניתן לשלב מנות צמחוניות עבור קהל זה ללא חשש מדאגה של בשר/חלב.
קייטרינג בשרי מתאים לכל אירוע, בדרך כלל אירועים הנערכים בצהריים/בערב.
שירותי הקייטרינג של חברת מאסטר מיט
חברת מאסטר מיט מספקת לכם קייטרינג בשרי מגוון, איכותי ובתקציב סביר בהחלט. כעת תוכלו לבחור בין מגוון רחב של מנות בשריות, מנות ראשונות ועיקריות, לצד סלטים, קינוחים ועוד. אנו נדאג לכם לכל מה שאתם צריכים באירוע שלכם וכך שאתם צריכים לעשות הוא להרים טלפון, לפרט את העדפות שלכם, לעדכן כתובת וכמות אנשים ואנו נהיה שם. בנוסף לשירותי הקייטרינג הרגילים אנו מספקים גם שירותי דוכני מזון לחתונות ואירועים. כמו כן תוכלו ליהנות מגרילמנים המכינים את הבשר במקום תוך שימוש ברטבים ותבלינים מיוחדים הייחודיים למאסטר מיט כדי לספק חוויה קולינארית מרגשה וטעימה עבור האורחים שלכם. 

הוסיפו גרילמנים כאטרקציה מלהיבה
גרילמן באירוע שלכם יכול לשדרג משמעותית את האירוע שלכם. גם אם מדובר בחתונה קטנה של 30-40 אנשים, אנשים יכולים להתלהב וליהנות מאנשי צוות המתמחים בטיפול בבשר, לראות כיצד הם חותכים ומתבלנים אותו, כיצד הם מספקים לו את הטיפול הטוב ביותר, לראות את האש והלהבות מתרוצצים להם לכל עבר, ריח של על האש עוטף את המקום, אנשים כבר מחכים לרגע שבו הבשר יהיה מוכן ויכנס להם לפה ישירות מהמנגל. ככל שהחתונה גדולה יותר כך מומלץ להוסיף עוד גרילמנים ועמדות צלייה אולם כל מה שאתם צריכים הוא לעדכן אותנו בכמות האנשים ואנו נדאג לכל היתר.

טעם ייחודי וחומרי גלם טריים
טיפול בבשר הזו המומחיות שלנו! החכמה היא לא רק לשים את הבשר על האש אלא לדעת לטפל בו מא' ועד ת'. החל מרכישת חומרי הגלם, יישון הבשר, החזקתו בטמפרטורה הנכונה לפני השימוש, במהלך ההכנה ולאחריה. אנו שואפים כל הזמן ללמוד יותר, לשפר ולהשתפר עבור הלקוחות שלנו וזה מה שהופך אותנו למומחים אמיתיים בתחום. במאסטר מיט תוכלו ליהנות מתערובות ותבלינים בשילובים מיוחדים של החברה שיגרמו לכם לומר "וואו" בכל ביס.  

רוצים חתונה בלתי נשכחת?
אז אם אתם רוצים חתונה בלתי נשכחת אין ספק כי הדבר הראשון והחשוב ביותר שתצטרכו לדאוג לו הוא האוכל. עם תפריט הקייטרינג הבשרי של מאסטר מיט אתם מכוסים מכל הכיוונים ויכולים להיות בטוחים שהאורחים שלכם ייהנו, יתרשמו וישבעו. אל תתפלאו עם חלק מהם אף ייקחו כמה מנות טעימות בכיסים 🙂 (בשר? בכיסים? באמת אנשים…) צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לספק לכם פרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד.