קייטרינג לבר / בת מצווה

אירוע כמו בר / בת מצווה, הוא אחד האירועים החשובים ביותר בחייו של נער צעיר. מדובר על המעבר מילדות לבגרות, מעבר בו חוגגים את העלייה לתורה, מעבר בו משתתפים חברים, בני משפחה ונוצר על ידי כך אירוע מרגש במיוחד. משפחות רבות בוחרות לקיים אירוע חגיגי, אחרות בוחרות באירוע קטן ואינטימי יותר, ללא משתתפים רבים. בשני המקרים לרוב עולה הצורך בשימוש בקייטרינג, מאחר והמשפחה מעדיפה ליהנות מהאירוע עצמו ולא להטריח את בני המשפחה בהכנות מסוגים שונים. כאשר המועד קרב ויש להתחיל לתכנן את אופי האירוע, אנו מציעים שירותי קייטרינג לבר מצווה – אשר יחסוך את המאמץ ויאפשר להירגע וליהנות מהחגיגות.

מעוניינים בהצעת מחיר? השאירו פרטים

גלריית קייטרינג לבר / בת מצווה

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp

אין אין אין חגיגה – בלי בלי בלי… אוכל?

להורים יש אינספור דברים שצריך לארגן: מקום, תפאורה, מוסיקה, הזמנות לאורחים + להזמין אותם בפועל, עוגה, אטרקציות, את אירוע העלייה לתורה, אירוח של חלק מבני המשפחה ועוד. אחד הדברים החשובים ביותר שיצטרכו ההורים לדאוג לו הוא האוכל. אין אירוע בר מצווה בלי אוכל וכדי לאל להטריד את בני המשפחה או את עצמם בהכנת כמויות גדולות של אוכל, עשיית קניות, בניית תפריט ועוד – ניתן לבצע הזמנת קייטרינג לאירועי בר מצווה ולצורך כך אנו במאסטר מיט נשמח לעמוד לשירותכם. חסכו זמן, מאמץ ועבודה רבה ופשוט רכשו קייטרינג בהתאם לתפריט שאתם תבנו לאירוע שלכם.

כל היתרונות בקייטרינג לבר מצווה שאתם חוגגים

חוסכים זמן – תארו לכם כמה זמן ייקח לכם לבנות את התפריט המתאים, לקנות את כל חומרי הגלם ולבשל ולאפות כל מה שצריך ועוד שזה יגיע בטמפרטורה הנכונה לאירוע. תוכלו לחסוך את כל הזמן הזה אם חברת קייטרינג כמו מאסטר מיט תכין את הכול עבורכם, החל מהתפריט העיקרי, מנות ראשונות, סלטים ועד לקינוחים.
חוסכים כסף – כדי להכין את המנות הנדרשות תצטרכו לקנות לעתים כמות גדולה יותר של חומרי שלם שיישארו אצלכם במקרר או בארון סתם ולבסוף עשויים גם להיזרק. לעתים רבות גם ההוצאה תהיה יותר גדולה או כמעט משתווה לזו של קייטרינג.

חוסכים מאמץ – תארו לכם כמה מאמץ תצטרכו להשקיע בהכנת כל האוכל וסידורו על השולחן ביום האירוע. מניסיון שלנו – אנשים שניסו לעשות את זה הגיעו לשעת האירוע כשהם אינם מאורגנים, אינם מקולחים ועוד עמלים על סידור האוכל ולעתים אף בישול של מנות נוספות. אם אתם לא רוצים את כל העיסוקים הללו לפני וביום באירוע תנו לנו לטפל בהכול עבורכם.
אוכל איכותי – חברת קייטרינג מקצועית מחזיקה במטבח שף מוביל מקצועי ומנוסה וצוות טבחים איכותי עם ניסיון רב בעבודה במטבח ובבישול. חשוב להכיר היטב את העולם הקולינארי, את חומרי הגלם ואת העבודה הנכונה עמם כדי להפיק מנות איכותיות, טעימות ובמידות העשייה הנכונות. חשוב גם להוביל את האוכל אל האירוע בטמפרטורה הנכונה ואף לסדר אותו בצורה אטרקטיבית על שולחנות הבופה או בהגשת המנות אל השולחנות.

בחירה מבין תפריט קיים – לעתים צמצום האפשרויות לכדי X פריטים לעומת 100X יכול לעזור לכם משמעותית לחיסכון בזמן בהכנות ובהתארגנות לאירוע. תוכלו לבחור מבין המנות המוצעות בקטלוג של מאסטר מיט: מנות עיקריות, מנות ראשונות, מנות ביניים, סלטים, קינוחים ועוד. כך לא תצטרכו לשבור את הראש עם כל המבחר הקיים בעולם הקולינארי ולהחליט איך לבנות את התפריט לאירוע.

שירותי קייטרינג לאירועי בר מצווה

חברת מאסטר מיט מתמחה בשירותי קייטרינג לאירועי בר מצווה בין אם אלה מתקיימים באולם או גן אירועים ובין אם מדובר באירוע צנוע יותר בביתכם. אנו נוכל לדאוג לכם לקייטרינג נהדר החל מכמה עשרות מנות ועד לכמויות גדולות של מאות מנות ביום האירוע. אנו מנוסים בהכנות קייטרינג לאירועים ובקיאים בכל ההליך הקשור לארגון האוכל באירוע.

נוכל לסייע לכם בבחירת התפריט בהתאם לאופי האירוע ורשימת המוזמנים שלכם, להחליט לגבי סוגי המנות ומה משתלב טוב אחד עם השני וכן לייעץ לכם מניסיוננו לגבי בחירת המנות מה שישפר את שביעות רצון הקהל שלכם וימנע אירועים לא נעימים עם חלק מהקהל באירוע (למשל בכמות המנות הצמחוניות שכדאי שישולבו באירוע ללא קשר להתמחות שלנו שהיא בשר).

מה כולל הקייטרינג לבר המצווה?

הקייטרינג של מאסטר מיט עשיר בטעמים מופלאים ובשרים על האש היא ההתמחות שלנו. לשלב קבלת הפנים באירוע תוכלו להקים ללקוחותיכם משקאות קלים, צו'ריסו בליווי חרדל דיג'ון ורוטב צ'ימיצ'ורי ו/או עראייס. במזנון ניתן יהיה להגיע מאפים וממרחים שונים. למנה עיקרית תוכלו לבחור נתחי אנטריקוט איכותיים, נקניקיות מרגז חריפות, קבב מזרחי או סטייק פרגית טעים במיוחד. ניתן יהיה לבחור מבין מגוון של עשרות סלטים הנמצאים בתפריט העשיר והמגוון שלנו. כמו כן תוכלו להוסיף דוכנים או מאכלים מיוחדים כמו שקדי עגל, כתף טלה, כבד אווז, צלעות כבש, אסאדו ארגנטינאי ועוד.

התאמת הקייטרינג לצרכים שלכם

יתרון חשוב נוסף בבחירת קייטרינג לאירועי בר מצווה היא היכולת לבחור את סוג האוכל שאתם רוצים באירוע שלכם. לבחור את המנות בתפריט, את הקינוחים, את הכמויות, את סגנון העיצוב המבוקש על שולחנות ההגשה וכמובן לבחון את המחיר הסופי אל מול האפשרויות האחרות שלכם. הכול דינאמי וניתן לשינוי והתאמה לצרכים ולאירוע שלכם כך שלא משנה אם האירוע עם תקציב קטן או כמות קטנה של אנשים או ממש ההיפך הגמור מכך – ניתן יהיה להתאים את הקייטרינג לצרכים שלכם.

הקמת דוכני אוכל באירוע שלכם

אטרקציה מלהיבה שניתן להוסיף לאירוע שלכם ועל הדרך כזו שתהיה חלק מתפריט הקייטרינג שלכם היא דוכני מזון. לא עוד שערות סבתא ודוכנים משעממים אחרים. אנו מדברים אתכם על דוכני מיני המבורגר, דוכני טורטיה, דוכן גריל פוקצ'ה, דוכן פיתות מקסיקניות, דוכן מעושנים, דוכן נתחים ועוד. חלק מהדוכנים ניתן להתאים בסגנון ההגשה והמזון לקהל הילדים באירוע וחלק להורים המגיעים גם כן ורוצים ליהנות מתפריט איכותי וטעים במיוחד.

קייטרינג לבר מצווה בבית

גם אם אתם עושים אירוע בר מצווה בבית שלכם למספר מצומצם של אורחים (נניח 30-40 אנשים מבני המשפחה והחברים הקרובים עדיין תוכלו לחסוך זמן, מאמץ וכסף בהזמנת קייטרינג מוכן לאירוע שלכם בהתאם לכמות המנות שאתם צריכים. צרו עמנו קשר ואנו נשמח להתאים את התפריט והכמויות לצרכים שלכם.

איך לבחור את סוג התפריט?

כאשר אתם בוחרים את התפריט באירוע צריך להתחשב בכמות המוזמנים ואופי המוזמנים. לדוגמה: ישנם אירועים שבהם כל האורחים המוזמנים יהיו מאותה עדה ובאירועים כאלה חשוב בדרך כלל לכלול את מאכלי העדה. כאשר מדובר באירועים עם אורחים ממגוון תרבויות, עדות ומאכלים מועדפים שונים חשוב לבחור מצד אחד תפריט מגוון ומצד שני לא להגזים כדי לשמור על קונספט.

חשוב לבחור מנות עיקרית שונות שיקלעו לסגנונות שונים של אנשים וחשוב לכלול כמה מנות עיקריות צמחוניות או אופציות לצמחוניים כמובן. באירוע כמו בר מצווה הקהל מתחלק בין ילדים חברי חתן בר המצווה הבן שלכם ובין ההורים המגיעים עם הילדים והמשפחה לאירוע. לכן התפריט צריך להתאים בחלקו לילדים ובחלקו למבוגרים. רוצים לייצר חוויה קולינארית בלתי נשכחת שתרים את האירוע שלכם? פנו עכשיו למאסטר מיט ובידקו את האופציות לאירוע הבר או בת מצווה שלכם.