קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

קייטרינג קיים לא רק לארוע גדול והפקה גרנדיוזית, לפעמים תרצו ארוע אינטימי בו גם אתם רוצים להיות אורחים ולהנות יחד עם כולם מבלי לחשוב מה לעשות לפני, לרוץ לקנות ולבשל לפני ובזמן הארוע בשביל זה אנו נמצאים פה. אנו נדאג לכל הסידורים בקטנים, נביא איתנו את כל מה שצריך אם צוות מקצועי שייתן שרות מכל הלב מהצוותים האורגניים והמקצועיים שלנו ועד לציוד השכרה והאוכל? וואו האוכל, עוד ידברו עליו רבות. דברו איתנו ונעזור לכם לעשות את הארוע שתמיד חלמתם עליו.

מעוניינים בהצעת מחיר? השאירו פרטים

גלריית קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

תפריטים מומלצים לקייטרינג בשרי לאירועים קטנים

את התפריטים הבאים לקייטרינג בשרי לאירועים קטנים בנינו לאחר מאות הפקות שביצענו בעשור האחרון אך כמובן שניתן להתאים כל תפריט בדיוק לצורך שלכם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp

פשוט, לנוח
כמעט כל אחד מסוגל להפיק אירוע קטן – קונים, מכינים, מארגנים, משקיעים והתוצאה תהיה נפלאה. הצרה היחידה במקרה הזה הוא ההנאה עצמה מהאירוע, המארח תמיד מעט מפסיד את סדר ההתרחשויות בעקבות ההגשות השונות במהלך האירוע והדאגה המתמדת להנאתם של האורחים. במידה ותזמינו קייטרינג בשרי לאירועים קטנים על ידי שימוש במומחיות ובמקצועיות של מאסטר מיט, תוכלו לוותר על הטרחה והדאגה לאורך האירוע, ולאפשר לעצמכם להירגע ולהניח למישהו אחר להגיש לכם את האוכל, שיהיה מוצלח באותה מידה ולעיתים אפילו יותר. קייטרינג בשרי לאירועים קטנים אשר יבוצע על ידי חברה ותיקה וברת ניסיון כמו מאסטר מיט, יכול לעלות על הציפיות שלכם ולספק לכם עריכת אירוע מוצלח מבלי להתיש את עצמכם בהשגחה מתמדת על הפרטים השונים.

עיצוב האירוע לפי בחירתכם
היתרון בהזמנת קייטרינג לאירועים קטנים דרך מאסטר מיט, הוא בין היתר בידיעה כיצד האירוע הולך להיראות. הזמנת הקייטרינג דרך חברה מקצועית תאפשר ידיעה אילו מאכלים יוצעו לאורחים שלכם וכמובן תיווכחו ברמה הגבוהה ובמקצועיות העבודה. למעשה, ניתן לסגור את כל הפרטים הקטנים ביותר ולאחר מכן בזמן האירוע עצמו, לתת לנו לעבוד במקומכם. רבים נוהגים ליהנות פחות באירועים שונים בעקבות החרדה הקלה להצלחה – הרצון שכלל האורחים יהיו מרוצים ושמחים. כאשר בוחרים להרפות מהאחריות בזמן האירוע עצמו, אלא להתרכז בסידור הפרטים מבעוד מועד בעזרת שימוש במומחים במקצוע – יאפשר בזמן האמת מנוחה והנאה אותנטית מפירות יצירתכם. צרו קשר איתנו עוד היום, ותזכו לתמיכה מהירה ומקצועית אשר תוכל לאפשר לחלק המרכזי של האירוע יהיה בידיים שלנו, וכך הראש שלכם יהיה פנוי להענקת תשומת לב לאנשים החשובים לכם וכמובן לעצמכם.