תמנוות מוקטנות45

לא רק אנטריקוט

כולם מחכים תמיד לנתחים השווים אנו קוראים להם המשולש הקדוש של הבשר ובהם האנטרקוט, הסינטה והפילה.
אבל יש המון נתחים שווים אפילו זולים מהם שכדאי להכניסם לסל הקבוע שלכם.

דנבר קאט - נתח מצויין לב האונטריב (צלעות מספר 2) נתח מצויין שמקוצב ע"י קצבים טובים ונמכר בדרכ במחיר ממוצע של 80-120 שח לקילו, אם תלמדו לקצבו לבד תוכלו להנות מנתח יוקרתי ושאר הנתח ישמש אתכם. לתבשילים שונים. מומלץ ליישן את הדנבר מספר ימים או לעשות לו בריין יבש (תמלחת) >>> /blog/74 
הדנבר מצויין כנתח שלם על הגריל או במעשנה וכדאי להגישו במידת מדיום, גם כסטייקים על הגריל הוא מצויין. 

פילה מרלן - נתח מאוד ייחודי ולא הרבה מכירים אותו גם קצבים. קיצוב מתוך כתף מספר 5 אשר משמש בדרכ לבישול ארוך. צורתו כשל פילה ויש בפרה רק שניים כאלו במשקל ממוצע של 250-300 גר כל אחד. הנתח לא שומני בכלל נהדר בעישון אך גם בגריל ורצוי להגישו מדיום לפרוס אותו דק עם מלח ופלפל ולהנות מטעמו הייחודי

שייטל - נתח אחורי בפרה אשר מוכר לנו מהשניצל הוינאי המפורסם /שניצל בקר. נתח לא שומני אך עסיסי כאשר מבושל כראוי. מומלץ במעשנה כגוש שלם או כסטייקים דקיקים אשר ייצרבו ממש כמה שניות כל צד בגריל. השייטל אוהב תבלינים שונים כגון קייג'ון או פילדפיה תערובות תבלינים מוכרות. נתח מומלץ לאנשים שמכינים לבד בשר מיובש (ביף ג' רקי)

פיקניה - הנתח נקרא בעברית שפיץ צ'אך והוא נתח אחורי, פיקניה זהו שמו של הקיצוב הברזילאי והמסעדות הברזילאיות שנפתחו בארץ העלו אותו לרמה טרנדית. 
הפיקניה מאופיינת בבשר לא שומני בדרכ עם מעטה של שומן די עבה רק בצידו האחד. צורתו משולשת. נהדר כנתח שלם על הגריל, בשיפוד מסתובב (רוטיסרי) או בעישון וגם כסטייקים. מאוד מומלץ עד למידת עשייה מדיום וול. 

לב בקר - לחובבי הלבבות מדובר במלך הלבבות. לב הבקר נתח זול מאוד ניתן להשיגו במחיר מצחיק של 25-40 שח לקילו אצל קצבים טובים. לב הבקר מתאפיין בשומן טעים מאוד. אפשר להכינו שלם במעשנה או כסטייקים.

אולי יעניין אתכם גם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp
בית / הבלוג / פוסט