1 copy 7

קייטרינג בשרי כשר

האוכל הוא החלק המרכזי בכל אירוע כיום. זוהי הדרך הטובה ביותר להגיע אל האורחים שלכם ולשמור עליהם שבעי רצון ללא קשר לסוג האירוע, הגודל שלו ויתר הפעילות בו. למעשה גם אורחים שסבלו מאי נוחות או דברים קטנים שהעיקו עליהם במהלך האירוע יכולים לשכוח מכך בזכות אוכל טוב שיוגש באירוע שלכם. על כן קייטרינג בשרי כשר של מאסטר מיט יהווה עבורכם את הפתרון הטוב ביותר במקרה כזה והוא מתאים כמעט לכל אירוע כיום.

 

לאילו אירועים מתאים להזמין קייטרינג בשרי כשר?
קייטרינג בשר כשר מתאים כמעט לכל אירוע, החל מבר מצווה, דרך חתונות, בריתות, ערבי גיבוש, אירועי חברה, סדנאות וסמינרים ועוד.

ניתן להזמין את הקייטרינג שלנו במאסטר מיט מראש בכל כמות נדרשת בהתאם לאירוע שלכם וליהנות מתפריט בשרי עשיר ומגוון עם חומרי גלם טריים המטופלים היטב במקצוענות רבה כל סוג בשר בהתאם לצרכים הייחודיים שלו.

תוכלו לשלב מנות ראשונות לבחירה: עראייס, צ'וריסו, טורטיות טקסס, פלטת מעושנים, פיתות מקסיקניות, גריל פוקצ'ות ועוד. למנות העיקריות תוכלו להוסיף אסאדו משובח וכשר, נתחי אנטריקוט שהוכנו על גריל ברזילאי, נקניקיות מרגז חריפות, עופות שלמים מתובלים על הגריל, קבבים מזרחיים ועוד. תוכלו להוסיף סלטים קרים, סלטים על האש, שתייה ותוספות לפי הרצון שלכם.

החשיבות של הכשרות וכיצד נוודא את זה?
אנו במאסטר מיט מבינים כי הכשרות חשובה מאוד להרבה אנשים. הכשרות היא חותמת של הרבנות על חומרי הגלם שבהם עושים שימוש לצורך הבישול אך לא רק. כדי שקייטרינג יקבל תעודת כשרות יהיה עליו להקפיד על דברים נוספים כמו חלוקת המטבח בין מוצרים בשריים לחלביים אם יש כאלה בתפריט העסק, כמו זה שאסור לעבוד בשבת, כמו הכשרת הכלים במטבח, חומרי הגלם בהם עושים שימוש, אופן הטיפול בחומרי הגלם ועוד. גם אם לכם כמארגני האירוע הכשרות איננה חשובה הרי שקרוב לוודאי שהיא תהיה חשובה לפחות לחלק מהאורחים שלכם ולכן חשוב להזמין קייטרינג בשרי כשר.

האם אסאדו יכול להיות כשר?
על פניו האסאדו הוא מונח הקרוב יותר לעם הארגנטינאי ולדרום אמריקה מאשר לישראל ובכל זאת רבים מהישראלים אוכלים אסאדו משובח ואוהבים אותו מאוד בעיקר בשל הטעם אך גם בשל אופי ההכנה שלו, הצלייה המיוחדת והנימוחות שלו בפה.

אך מה קורה לגבי אלה ששומרים כשרות? ארגנטינה? בשר דרום אמריקאי? איך זה מתחבר לכשרות?
 ובכן האסאדו הוא נתח המבוסס על צלעות בשר אותם חותכים בצורה רוחבית ולכן בשר זה יכול בהחלט להיות כשר. כמובן שצריך לבדוק שהוא קיבל חותמת כשרות לפני שאתם קונים אותו בעצמכם או לוודא שלחברת הקייטרינג שאתם מזמינים ממנה קייטרינג בשרי כשר הכולל אסאדו – שאכן יש לה תעודת כשרות.

דגשים חשובים להזמנת קייטרינג כשר לאירועים:
תעודת כשרות – אצלנו בחברת מאסטר מיט יש תעודת כשרות מסודרת, חתומה ובתוקף. אנו מקפידים על שימוש בחומרי גלם טריים עם חותמות כשרות ומקפידים על כל יתר הדגשים להפקת קייטרינג כשר לאירועים עבור לקוחותינו.
יכולה לספק את הכמות הנדרשת – מאסטר מיט מנוסה כבר בהפקת קייטרינג לאירועים בכל סדר גודל ותוכלו להזמין את הכמות הנדרשת לאירוע שלכם ללא חשש.
זמינה ביום האירוע – בהזמנה מראש יהיה לנו מספיק זמן לתכנן היטב את כוח אדם הנדרש להכנת כמות המנות שהזמנתם ושליחת הקייטרינג אליכם במועד הנדרש ובשעות המבוקשות.
הגשה מסודרת ומקצועית של האוכל חם או סלטים בקירור – החברה מחזיקה ברכבים מיוחדים עם ציוד חימום וקירור להגשת האוכל בטמפרטורה הנדרשת במקום האירוע.
מגוון עשיר – אנו מציעים מגוון עשיר של מנות ראשונות, מנות עיקריות, סלטים ותוספות לבחירתכם.
התמחות בבשר – מאסטר מיט לא סתם הוסיפה בשר לשמה – אנו מתמחים בבשר!
מאסטר מיט כאן בשבילכם! אם אתם מארגנים אירוע בכל סדר גודל אנו נשמח לספק לכם שירותי קייטרינג בשרי כשר לאירוע שלכם ולהציע לכם ממגוון הבשרים המשובח שלנו. צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם!

אולי יעניין אתכם גם

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp
בית / הבלוג / פוסט