קייטרינג לחתונות בטבע

הפקת חתונה היא כאב ראש לא קטן. צריך לדאוג למקום, אוכל, חשמל, תאורה, ציוד, כלים, אנשי מקצוע שונים, שירותי קייטרינג ועוד. באירוע שלכם אתם צריכים ליהנות ולא לעבוד כל כך קשה, לא באירוע עצמו ולא לפניו. אנו בחברת מאסטר מיט מתמחים בשירותי קייטרינג והפקת אירועים, במיוחד אירועי שטח בקונספט מיוחד. אנו נדאג לכם לכל מה שאתם צריכים באירוע שלכם, מא' ועד ת', כך שאתם תוכלו להיות רגועים לפני, במהלך ולאחר האירוע. אירוע בשטח הוא אירוע מיוחד במינו. האוויר הפתוח, הנוף הפסטורלי, החיבור לטבע, תחושת החופש והאנרגיות החיוביות ואפילו החיסכון הכלכלי בהשכרת מקום. לאחר שבחרתם את המקום נשאר לכם למעשה את רוב העבודה והיא ארגון האירוע כולו ובדיוק שם אנחנו נכנסים לעניינים.

מעוניינים בהצעת מחיר? השאירו פרטים

גלריית קייטרינג לחתונות בטבע

עשינו לכם חשק? השאירו פרטים והצעת מחיר בדרך אליכם

לאחר השארת הפרטים נשוב אליכם לצורך התאמת הצעה לאירוע הבא

מעדיפים בוואטסאפ? 052-5256660 whatsapp

חתונות בטבע עם חברת מאסטר מיט

חברת מאסטר מיט מספקת שירותי ארגון אירועים בשטח ברמה הגבוהה ביותר. אנו נדאג לכם לכל מה שצריך כדי להפיק את האירוע המושלם. נוכל להפיק עבורכם אירועי חברה, חתונות, בר/בת מצווה, ימי הולדת ואירועים רבים אחרים. חוששים לערוך אירוע בטבע? באמצע שום מקום? מה נעשה עם החשמל? תאורה? אוכל? כלים? ציוד? חופה/במה? תפאורה? היכן האורחים יחנו? כיצד תהיה קבלת הפנים שלהם? ועוד. אנו נדאג לכם לאירוע שטח ברמת אקסטרים כך שתוכלו להיות רגועים שמדובר באירוע ברמה הגבוהה ביותר, תוך שתוכלו להיות מעורבים בכל שלבי ארגון האירוע והבחירות השונות במידה ותרצו ומצד שני להיות רגועים שמישהו אחר עושה עבורכם את כל העבודה.

חוויה פרהיסטורית מרהיבה שקמה לתחייה

אירועי השטח של חברת מאסטר מיט הנם אירועים בקונספט חדשני והיסטורי בו זמנית. כיצד זה אפשרי? מדובר בחוויית על האש פרהיסטורית. כל המקום יהיה מוקף במדורות ועמדות על האש, מנגלים ואנשי צוות מקצועיים המטפלים היטב בבשר שלכם. אנו נדאג למקומות ישיבה מסביב למדורות, האורחים יוכלו לטייל, לרקוד, להתהלך בין העמדות וכמובן גם לשבת מסביב למדורה, לשיר שירים, לדבר, לספר סיפורים וליהנות מהבשר הצלוי. ניתן יהיה להכין בשרים בצלייה מעל המדורה וכן בשרים על המנגל. האירוע יהיה חוויתי, מעצים ומרשים במיוחד. בהחלט אירוע שכל אחד מהאורחים שלכם יזכור כל חייו. אירוע שייחרט בזיכרונם לנצח כאירוע ייחודי, מיוחד עם אווירה מדהימה שכל אחד ירצה לחזור אליה יום אחד.

אווירה מיוחדת שתחזיר את האורחים שלכם לשנים היפות שלהם

אירוע מסוג זה שבו האורחים יושבים מסביב למדורה, אוכלים, שרים ונהנים, יכול בהחלט להחזיר אותם לילדות. הכוונה היא לימים שעוד לא היו מסכים דיגיטליים ואנשים היו יוצאים להיות אחד עם השני, לבלות, לשחק, לצחוק ולדבר. לימים שבהם היינו יושבים מסביב למדורה בל"ג בעומר כילדים רק כדי לחכות לתפוח אדמה השרוף שייצא אותו היינו יכולים לאכול רק עם מלח מעליו והיינו חושבים שזה מעדן. כמובן שהאוכל והתבלון באירוע שלכם יהיה ברמת האיכות הגבוהה ביותר ואנו לא נסתפק רק במלח, אולם האווירה המשלבת את הטבע הפתוח, אש ומדורות שיסדרו לנו את האווירה והכול תחת כיפת השמיים.

כל מה שצריך לאירוע במקום אחד – אתם תרימו טלפון ואנחנו נדאג לכל היתר

מפיק – איש מקצוע מטעמנו, המתמחה בהפקת אירועים וכל מה שצריך לאירועים, יבצע את כל מה שקשור לתכנון, הקמה ותפעול של האירוע החל משלבי התכנון ועד סיום האירוע בהצלחה.
מעצבת – הפיכת המקום למושלם לאירוע שלכם תעבור בדרך אצל המעצבת שלנו שתמליץ על סידור וארגון המקום. איזו תפאורה להשתמש, היכן יהיה כל דבר, איך תיראה קבלת הפנים ועוד.
שירותים – האירוע בשטח? אל דאגה אנו נדאג לשירותים ניידים נקיים ומסודרים עם כל מה שצריך.
חשמל – כדי להפעיל את הציוד והתאורה בשטח צריך חשמל… משהו שאין בשטח כאמור ולכן נצטרך גנרטורים חזקים. אל תדאגו – עלינו. 
תאורה – מלבד התאורה הטבעית מהמדורות והאווירה המיוחדת של האש המרצדת בנחישות הרי שצריך לדאוג גם לתאורה מלכותית לנוחות האורחים. 
כלים – רגע לפני שנדבר על האוכל כדאי לדעת שאנו גם נדאג לכם לציוד חד פעמי איכותי לאכילה, שתייה והגשה. 
חופה ו/או במה – בהתאם לסוג האירוע נקים עבורכם את המתחם במלואו, לפי הצרכים המדויקים הנדרשים. 

כמובן, איך לא – אנחנו נדאג לכל האוכל

אין אירוע ללא אוכל. כאשר אתם מפיקים אירוע בשטח הדגש על האוכל צריך להיות אפילו יותר חשוב. מצד אחד אתם רוצים שהאוכל יגיע לצלחת של האורחים בטמפרטורה הנכונה, מצד שני לוודא שהחברה עושה שימוש בחומרי גלם טריים וכמובן שהתפריט כולל מגוון עשיר של מנות שכולם יוכלו ליהנות מהם. במסגרת אירוע שטח בסגנון פרהיסטורי של מאסטר מיט יהיו מספר עמדות מנגל לצליית בשרים והכנתם על האש. ניתן יהיה ליהנות ממנות ראשונות כמו צ'וריסו ועראייס, מאפים עם ממרחים בעמדת מזנון מסודרת, בשרים על האש מכל הסוגים: מקבבים מזרחיים, דרך אנטריקוט, סינטה, נקניקיות מרגז חריפות, סטייק פרגית ועד אסאדו ארגנטינאי, כבד אווז ועוד. במקום יודלקו מדורות ליצירת אווירה מיוחדת ואכילה מסביב למדורה. בחלק מהמדורות נעשה שימוש כדי לצלות בשר ממש מעל המדורה, בדיוק כפי שהיו עושים לפני מאות ואלפי שנים. אז אם אתם רוצים אירוע מדהים בשטח שכולל את כל מה שאתם צריכים במקום אחד צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.